Η Hyundai βάζει φωτιά στο Ioniq 6 N με νέα ανταλλακτικά από άνθρακα της N Performance. Αυτά τα εξαρτήματα κάνουν το ηλεκτρικό σεντάν πιο σπορ και πιο σταθερό στην ταχύτητα. Το πιο εντυπωσιακό κομμάτι είναι μια πίσω αεροτομή swan-neck που θυμίζει πίστα.
Αεροδυναμικά ανταλλακτικά για περισσότερη δύναμη
Αυτή η αεροτομή έρχεται στο Carbon Aero Package που στην Νότια Κορέα πιάνει γύρω στα 11 εκατομμύρια γουόν, δηλαδή κοντά στα 7.000 ευρώ. Έχει δύο επίπεδα και ρυθμίζεται σε τρεις γωνίες, από -8° μέχρι +8°. Στην max ρύθμιση δίνει μέχρι 305 κιλά πίεσης κάτω στα 257 χιλιόμετρα την ώρα.
Το πακέτο φέρνει και carbon διαχύτη, πλαϊνά μαρσπιέ από άνθρακα και εμπρός splitter με CFRP. Όλα αυτά βελτιώνουν τη ροή αέρα. Το αμάξι γίνεται πιο γρήγορο και σταθερό.
Όποιος δεν θέλει την πλήρη αεροτομή, παίρνει το Carbon Body Kit Package χωρίς αυτήν.
Η αεροτομή βγαίνει και μόνη της. Συνδυάζεται με μια ανθρακονημάτινη πτέρυγα κάτω από το δάπεδο που προσθέτει 16 κιλά downforce. Η Hyundai δοκίμασε τα πάντα για καλύτερη απόδοση.
Ζάντες και εσωτερικό για πλήρη εμπειρία N
Προστίθενται και νέες ζάντες σφυρήλατες, μαύρες ή λευκές με 12 ακτίνες. Ζυγίζουν 13,1 κιλά η καθεμιά και είναι 1,5 κιλό ελαφρύτερες από τις εργοστασιακές. Αυτό βοηθά το τιμόνι να γυρίζει πιο γρήγορα και την επιτάχυνση να πιάνει νωρίτερα.
Μέσα στο Ioniq 6 N μπαίνει νέο τιμόνι με δέρμα Pasubio και μπλε σήμανση Performance Blue. Βρίσκεις carbon μαρσπιέ, suede στην κονσόλα και πατάκια N. Έχεις επιλογή σε ζώνες Sabelt, μαύρα παξιμάδια, carbon τάπες και τακάκια Ferodo για δρόμο ή πίστα.
Το Ioniq 6 N βγάζει 641 ίππους στο N Grin Boost. Κάνει 0-100 σε 3,2 δευτερόλεπτα με το N Launch Control. Η αυτονομία θα είναι λίγο πάνω από τα 356 χιλιόμετρα του Ioniq 5 N, λόγω του αεροδυναμικού σώματος.