Volkswagen επενδύει 200 εκατομμύρια δολάρια σε προηγμένη τεχνολογία

Volkswagen επενδύει 200 εκατομμύρια δολάρια σε προηγμένη τεχνολογία

Ο όμιλος Volkswagen μπαίνει τώρα στο παιχνίδι της παραγωγής δικών του μικροτσίπ για συστήματα ADAS και αυτόνομη οδήγηση. Πρώτη φορά συμβαίνει κάτι τέτοιο. Η Volkswagen China βάζει πάνω από 200 εκατομμύρια δολάρια για να φτιάξει από το μηδέν τέτοια τεχνολογία εδώ και εκεί.

Στρατηγική επένδυση στην κινεζική αγορά

Η ανακοίνωση έγινε στο 8ο China International Import Expo. Αυτό ταιριάζει απόλυτα με το σχέδιο “In China, for China” που ακολουθεί η εταιρεία. Εκεί επενδύουν για να προσαρμοστούν στις τοπικές ανάγκες.

Το System on a Chip (SoC) βάζει όλα τα βασικά κομμάτια ενός ηλεκτρονικού συστήματος σε ένα μόνο τσιπ. Κάνει το αυτοκίνητο να επεξεργάζεται γρήγορα πληροφορίες από κάμερες και αισθητήρες. Με αυτό, η οδήγηση γίνεται πιο ασφαλής και έξυπνη, χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να παρεμβαίνει συνέχεια.

Κατασκευή γίνεται στην Κίνα μέσα από τη CARIZON, μια κοινοπραξία. Συμμετέχουν η CARIAD, θυγατρική της Volkswagen για λογισμικό, και η Horizon Robotics, κινεζική εταιρεία τεχνολογίας. Έτσι, συνδυάζουν γνώσεις από δυο πλευρές για καλύτερο αποτέλεσμα.

Χρονοδιάγραμμα και ισχύς του νέου τσιπ

Το πρώτο SoC μπαίνει σε μαζική παραγωγή σε 3 με 5 χρόνια από τώρα. Θα έχει ισχύ 500-700 TOPS, δηλαδή τρις πράξεων το δευτερόλεπτο. Ιδανικό για τα καινούργια έξυπνα αυτοκίνητα του ομίλου εκεί κάτω.

Αυτό το τσιπ θα γίνει ο εγκέφαλος για τα συστήματα ADAS και την αυτόνομη οδήγηση στα μοντέλα της VW. Ξεκινάει με κινεζικά αυτοκίνητα που έχουν αυτόνομο επίπεδο 3 και παραπάνω. Η εταιρεία βλέπει μεγάλη ζήτηση σε τέτοια οχήματα.

Βασίζεται σε παλιότερη επένδυση του 2020, πάνω από 100 δισ. γουάν, δηλαδή περίπου 14 δισ. δολάρια. Στόχος είναι να μπουν βαθιά στο οικοσύστημα των ηλεκτρικών έξυπνων οχημάτων της Κίνας. Από το 2026 βγαίνουν τα πρώτα μοντέλα με τέτοια συστήματα από την Carizon.

Μέχρι το 2030, ο όμιλος VW China θέλει να βγάλει γύρω στα 30 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Επιταχύνουν έτσι προς μια εποχή με συνδεδεμένα και έξυπνα οχήματα. Η αγορά εκεί μεγαλώνει γρήγορα, και η VW δεν θέλει να μείνει πίσω.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ