Το αυτοκίνητο του Μαραντόνα βγαίνει σε δημοπρασία: Το μοντέλο που επέλεξε ο θρύλος του ποδοσφαίρου

Το αυτοκίνητο του Μαραντόνα βγαίνει σε δημοπρασία: Το μοντέλο που επέλεξε ο θρύλος του ποδοσφαίρου

Ο θρύλος του ποδοσφαίρου Ντιέγκο Μαραντόνα άφησε πίσω ένα ιδιαίτερο BMW i8, που τώρα βγαίνει σε δημοπρασία με ελάχιστα χιλιόμετρα και πλήρη προδιαγραφές. Το plug-in υβριδικό σπορ αυτοκίνητο, γνωστό για την πρωτοποριακή του σχεδίαση, προσελκύει ήδη βλέμματα από συλλέκτες. Αυτή η μοναδική περίπτωση συνδέεται άμεσα με την προσωπική ζωή του Αργεντινού σταρ.

Το i8 δεν έγινε εμπορική επιτυχία, παρόλα αυτά κέρδισε φήμη ως ένα από τα πιο καινοτόμα οχήματα της εποχής του. Η BMW παρήγαγε συνολικά γύρω στις 20.000 μονάδες παγκοσμίως, δίνοντας έμφαση σε ελαφρύ ανθρακονημάτινο σασί και βάρος κάτω από 1.500 κιλά, ενώ η συνδυασμένη ισχύς έφτανε τους 374 ίππους για εκρηκτικές επιδόσεις.

Η ιστορία πίσω από την ιδιοκτησία

Ο Μαραντόνα αγόρασε το συγκεκριμένο i8 το 2014, σύντομα μετά την κυκλοφορία του, ενώ βρισκόταν στο Ντουμπάι. Η άσπρη απόχρωση Pearl White με μπλε πινελιές ταιριάζει απόλυτα στο στυλ της γκάμας BMW i, κάνοντας το όχημα να ξεχωρίζει στους δρόμους. Πώς ένα αυτοκίνητο σαν αυτό κατέληξε στα χέρια ενός θρύλου;

Τώρα, η εταιρεία SBX Cars αναλαμβάνει την πώληση μέσω δημοπρασίας, προκαλώντας έντονο ενδιαφέρον μεταξύ λάτρεις πολυτελών και ιστορικών οχημάτων. Το αυτοκίνητο διαθέτει λιγότερα από 22.000 χιλιόμετρα, δείχνοντας προσοχή στη συντήρηση. Η BMW i8, θυμίζοντας ότι ο Μαραντόνα θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους ποδοσφαιριστές όλων των εποχών, συνδέει δύο κόσμους: το σπορ και την αυτοκίνηση.

Ο εσωτερικός χώρος αποπνέει πολυτέλεια με δερμάτινες επενδύσεις, μπλε διακοσμητικά στοιχεία και αλουμινένια φινιρίσματα. Το head-up display, ο αυτόματος κλιματισμός και το cruise control προσφέρουν άνεση, ενώ η οθόνη 8,8 ιντσών και το ηχοσύστημα Harman Kardon ενισχύουν την εμπειρία οδήγησης. Οι 20άρες ζάντες από αλουμίνιο με ελαστικά Bridgestone Potenza – 215/45 μπροστά και 245/40 πίσω – συμπληρώνουν τον πλούσιο εξοπλισμό.

Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα, η BMW εφάρμοσε το πρώτο της υβριδικό σύστημα plug-in.

Τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις

Ένας τρικύλινδρος 1.5 turbo συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα και μπαταρία 7,1 kWh, αποδίδοντας συνολικά 362 ίππους. Το αυτοκίνητο φτάνει τα 250 χλμ./ώρα μέγιστη ταχύτητα και καλύπτει τα 100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ η κατανάλωση μένει στα 2 λίτρα ανά 100 χλμ., κάτι που τότε φαινόταν σχεδόν science fiction. Βέβαια, οι πραγματικές επιδόσεις μπορεί να διαφέρουν ελαφρά ανάλογα με τις συνθήκες.

Η δημοπρασία ξεκίνησε από 10.000 ευρώ και έχει ήδη σκαρφαλώσει στα 44.100, με τρεις μέρες να απομένουν για περαιτέρω προσφορές. Οι ειδικοί προβλέπουν ότι η τιμή θα ανέβει κι άλλο, λόγω της σύνδεσης με τον Μαραντόνα. Ποιος θα το αποκτήσει τελικά;

BMW i8 του Μαραντόνα
Εσωτερικό BMW i8
Λεπτομέρειες BMW i8

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ