Η Lexus έκανε δυναμική είσοδο στην ηλεκτρική εποχή με το νέο LFA Concept, ένα πρωτότυπο που ξυπνά μνήμες από το θρυλικό LFA. Αυτή η παγκόσμια πρεμιέρα έρχεται από τη θυγατρική της Toyota και βάζει ξανά στο παιχνίδι το όνομα LFA, προσαρμοσμένο σε μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες. Οι fans των σπορ αυτοκινήτων μένουν με το στόμα ανοιχτό, βλέποντας πώς συνδέεται με τα παλιά μοντέλα όπως το Toyota 2000GT.
Η φιλοσοφία πίσω από το ηλεκτρικό LFA
Το concept βασίζεται στην αρχή Shikinen Sengu της Toyota, όπου παλιοί μηχανικοί δίνουν γνώσεις στους νεότερους για να προχωρήσουν τα πράγματα. Αυτό το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο παίρνει βασικές τεχνολογίες από τα GR GT και GR GT3, δείχνοντας δρόμο για τα αμιγώς ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα. Οι δημιουργοί του το έφτιαξαν με στόχο να κρατήσουν την ουσία του παλιού LFA, αλλά με σύγχρονη ματιά.
Όταν ξεκίνησαν οι σχεδιαστές, διάλεξαν ένα ελαφρύ αλουμινένιο πλαίσιο, ίδιο με του GR GT, που δίνει άκαμπτοτητα χωρίς βάρος. Μέσα, το κόκπιτ γυρίζει γύρω από τον οδηγό, με τιμόνι φτιαγμένο για πίστα και διακόπτες που αγγίζεις εύκολα. Αυτό κάνει τον έλεγχο γρήγορο και φυσικό, σαν να μην υπάρχει τίποτα ανάμεσα σε σένα και το δρόμο.
Σχεδιασμός και μέτρα που θυμίζουν το παρελθόν
Εδώ, η ροή από μπροστά ως πίσω δημιουργεί μια χαμηλή σιλουέτα που τιμά το αρχικό LFA, κρατώντας τις κλασικές γραμμές κουπέ. Θα σου θυμίσει το Lexus Sport Concept που είδαμε φέτος στο Monterey Car Week και στο Japan Mobility Show. Οι Ιάπωνες το κράτησαν πιστό στις ρίζες του, αλλά το έκαναν πιο σύγχρονο.
Μέσα στα 4,69 μέτρα μήκος, 2,04 πλάτος και 1,19 ύψος, με μεταξόνιο 2,725 μέτρων, ξεπερνά το παλιό LFA σε μέγεθος – πιο μακρύ και φαρδύ. Αυτό δίνει χώρο για ηλεκτρική τεχνολογία, χωρίς να χάσει την αίσθηση σπορ. Δεν είπαν κουβέντα για τον κινητήρα ή τη μπαταρία, αφήνοντας τα πάντα στο μυστήριο.