Η Toyota ανταποκρίνεται στα ηλεκτρικά οχήματα με νέο κινητήρα βενζίνης 2.0 λίτρων και 600 ίππους

Η Toyota ανταποκρίνεται στα ηλεκτρικά οχήματα με νέο κινητήρα βενζίνης 2.0 λίτρων και 600 ίππους

Η Toyota κρατάει σφιχτά τα ηνία στους βενζινοκινητήρες της, παρόλο που όλος ο κλάδος στρέφεται ξέπνοος προς τα ηλεκτρικά. Αυτό το νέο μοτέρ G20E, 2 λίτρων με τέσσερις κύλινδρους σε σειρά, φτάνει τους 600 ίππους χωρίς καμιά βοήθεια από μπαταρίες. Βλέπεις, ενώ η Ευρώπη ετοιμάζεται να βάλει λουκέτο στα θερμικά από το 2035, η ιαπωνική εταιρεία επιμένει να σπρώχνει τα όρια.

Ο G20E παίρνει μπρος σε σπορ μοντέλα

Πρώτη φορά είδαμε αυτόν τον κινητήρα να λάμπει στο GR Yaris M-Concept, πριν λίγους μήνες. Τώρα, η Toyota το δοκιμάζει για τα καλά, τόσο σε δρόμους όσο και σε αγώνες του Super Taikyu, βάζοντάς τον σε ένα κεντρομήχανο GR Yaris. Για δρόμο, κρατάει στους 400 ίππους, αλλά στις πίστες ανεβαίνει στους 600.

Βελτιώσεις και μελλοντικά σχέδια για τον κινητήρα

Όταν μιλάμε για αυτό το μοτέρ, η ομάδα της Toyota δουλεύει πάνω σε θερμοκρασίες, αντοχή και επιδόσεις, κόβοντας μέγεθος και βάρος για καλύτερο χειρισμό. Σύντομα, θα δούμε τον G20E να τροφοδοτεί το GR Yaris, το GR Corolla και το αναμενόμενο νέο MR2. Εκεί έξω, στις δοκιμές, φαίνεται να κρατάει καλά τα μπόνια.

Δεν βιάζονται, βέβαια. Η Toyota λέει ότι χρειάζεται ακόμα δουλειά για να φτάσει εκεί που θέλει, αλλά κοιτάει μπροστά αισιόδοξα. Περισσότερα θα ξέρουμε του χρόνου, με την έλευση του νέου MR2 εξοπλισμένου με αυτόν τον δίλιτρο.

Και δεν σταματάει εκεί. Ο G20E θα μπει και σε Lexus, ενώ θα ταιριάζει με αυτόματα ή χειροκίνητα κιβώτια, δίνοντας επιλογές σε όλους.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ