Πόρσε: Η υβριδική 911 Turbo S φτάνει στην Ελλάδα – Δείτε την τιμή και τα χαρακτηριστικά της

Πόρσε: Η υβριδική 911 Turbo S φτάνει στην Ελλάδα – Δείτε την τιμή και τα χαρακτηριστικά της

Η νέα Porsche 911 Turbo S, που αποκαλύφθηκε στην IAA του Μονάχου, επαναπροσδιορίζει τα όρια της απόδοσης, ενσωματώνοντας το καινοτόμο twin-turbo T-Hybrid σύστημα. Με 711 ίππους και εκπληκτικές επιδόσεις, αναδεικνύεται στο ισχυρότερο 911 παραγωγής όλων των εποχών, θέτοντας νέα δεδομένα στην κατηγορία των σπορ υπεραυτοκινήτων.

Η Εξέλιξη ενός Θρύλου: Η Νέα 911 Turbo S

Η Porsche 911 Turbo S, ένα όνομα συνώνυμο με την αιχμή της αυτοκινητοβιομηχανίας, επιστρέφει με μια νέα γενιά που συνεχίζει μια βαριά κληρονομιά. Ο προκάτοχός της αποτελούσε ήδη σημείο αναφοράς για τον ασυναγώνιστο συνδυασμό επιδόσεων, άνεσης σε μακρινές διαδρομές, αποκλειστικότητας και καθημερινής χρηστικότητας. Το νέο μοντέλο, διαθέσιμο τόσο σε εκδόσεις Coupe όσο και Cabriolet, ανεβάζει τον πήχη ακόμη ψηλότερα, προσφέροντας:

  • Αυξημένη ισχύ και ροπή
  • Πιο δυναμική και επιθετική σχεδίαση
  • Βελτιστοποιημένη αεροδυναμική απόδοση
  • Αναβαθμισμένο πλαίσιο και σύστημα ανάρτησης
  • Εξοπλισμό υψηλής αποκλειστικότητας με έμφαση στην τεχνολογία

Αυτές οι βελτιώσεις στοχεύουν στην παροχή μιας οδηγικής εμπειρίας που είναι ταυτόχρονα πιο συναρπαστική και πιο εκλεπτυσμένη, διατηρώντας τον χαρακτηριστικό GT χαρακτήρα της Turbo S.

Υβριδική Τεχνολογία και Ασύλληπτες Επιδόσεις

Στην καρδιά του νέου 911 Turbo S βρίσκεται ο ολοκαίνουριος υβριδικός κινητήρας, ο οποίος σηματοδοτεί την είσοδο της θρυλικής σειράς στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Το σύνολο αποδίδει 711 ίππους (523 kW) και 800 Nm ροπής, καθιστώντας το το ισχυρότερο 911 παραγωγής στην ιστορία της μάρκας. Η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη σε ένα εξαιρετικά ευρύ φάσμα στροφών, από 2.300 έως 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να φτάνει έως τις 7.000 σ.α.λ.

Το καινοτόμο σύστημα T-Hybrid, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 2024 στην 911 Carrera GTS, χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικά eTurbos. Αυτή η διάταξη εξασφαλίζει:

  • Ταχύτερη απόκριση στο γκάζι, σχεδόν μηδενίζοντας την υστέρηση των turbo (turbo lag).
  • Εντυπωσιακή αύξηση ισχύος σε σχέση με τον προκάτοχο.
  • Βελτιστοποιημένη καμπύλη ροπής που προσφέρει αδιάκοπη επιτάχυνση.

Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο PDK 8 σχέσεων και το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης PTM (Porsche Traction Management), η νέα 911 Turbo S επιτυγχάνει εκρηκτικές επιδόσεις:

  • 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα.
  • 0-200 χλμ./ώρα σε πρωτοφανή 8,4 δευτερόλεπτα.
  • Τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 322 χλμ./ώρα.

Αξιοσημείωτο είναι ότι, παρά την προσθήκη υβριδικών στοιχείων, το νέο 911 Turbo S ζυγίζει μόλις 85 κιλά περισσότερα από τον προκάτοχό του, ένα επίτευγμα μηχανικής που υπογραμμίζει την αφοσίωση της Porsche στην ελαφριά κατασκευή.

Ρεκόρ στο Nürburgring και Ανάρτηση-Φρένα

Οι δοκιμές εξέλιξης του νέου 911 Turbo S στην απαιτητική πίστα του Nürburgring Nordschleife απέδειξαν περίτρανα τις δυνατότητές του. Το αυτοκίνητο σημείωσε χρόνο 7:03.92, όντας 14 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, ένα αποτέλεσμα που επιβεβαιώνει την τεχνολογική του υπεροχή. Ο Brand Ambassador της Porsche, Jörg Bergmeister, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Παρά το επιπλέον βάρος, το αυτοκίνητο είναι πιο ευέλικτο, με καλύτερη πρόσφυση και σαφώς ταχύτερο σε κάθε τμήμα της πίστας».

Η πρόσφυση έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη σε μια νέα γενιά ελαστικών, ειδικά σχεδιασμένων για το μοντέλο. Στον πίσω άξονα τοποθετούνται φαρδύτερα ελαστικά διαστάσεων 325/30 ZR 21, ενώ εμπρός οι διαστάσεις είναι 255/35 ZR 20, εξασφαλίζοντας βέλτιστη επαφή με το οδόστρωμα σε όλες τις συνθήκες, ακόμη και στη βροχή.

Στον τομέα των φρένων, η Porsche έχει τοποθετήσει το ισχυρότερο σύστημα που έχει εφαρμοστεί ποτέ σε δίθυρο μοντέλο της. Το στάνταρ σύστημα Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) διαθέτει πλέον μεγαλύτερους δίσκους: 410 χιλιοστά πίσω και 420 χιλιοστά εμπρός, προσφέροντας ασύγκριτη επιβραδυντική δύναμη και αντοχή στην κόπωση.

Ενεργή Αεροδυναμική και Προηγμένα Συστήματα Πλαισίου

Η Porsche έχει εξοπλίσει το νέο 911 Turbo S με ένα ολοκληρωμένο σύστημα ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων, σχεδιασμένο να βελτιστοποιεί τόσο την ψύξη όσο και την αεροδυναμική απόδοση. Αυτό περιλαμβάνει:

  • Εμπρός τμήμα: Κάθετα διατεταγμένα πτερύγια εισαγωγής αέρα που ανοίγουν και κλείνουν δυναμικά, σε συνδυασμό με ενεργό εμπρός διαχύτη και ρυθμιζόμενη εμπρός αεροτομή.
  • Πίσω τμήμα: Η ανακλινόμενη και ρυθμιζόμενη πτέρυγα, εξελιγμένη από το προηγούμενο μοντέλο, βελτιστοποιεί την κάθετη δύναμη.

Όλα αυτά τα στοιχεία λειτουργούν συνεργατικά, προσαρμοζόμενα συνεχώς στις απαιτήσεις της οδήγησης, είτε για ψύξη των φρένων, είτε για μείωση της άντωσης, είτε για ελαχιστοποίηση της αεροδυναμικής αντίστασης. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας του 911 Turbo S Coupe έχει μειωθεί κατά 10% σε σχέση με τον προκάτοχό του. Επιπλέον, στη λειτουργία Wet Mode, οι εμπρός διαχύτες κλείνουν για να προστατεύσουν τους δίσκους από την υπερβολική εκτόξευση νερού, βελτιώνοντας την απόδοση φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Η νέα έκδοση Turbo S εξοπλίζεται στάνταρ με το ηλεκτροϋδραυλικό Porsche Dynamic Chassis Control (ehPDCC), το οποίο μειώνει τις κλίσεις αμαξώματος και ενισχύει την ευελιξία στις στροφές. Προαιρετικά προσφέρεται σύστημα ανύψωσης εμπρός άξονα, ταχύτερο χάρη στην ενσωμάτωση στο δίκτυο 400V.

Το 911 Turbo S διαθέτει νέο στάνταρ σύστημα σπορ εξαγωγής με πίσω σιγαστήρα και τελικές απολήξεις από τιτάνιο, το οποίο εξοικονομεί 6,8 κιλά βάρους. Ο ήχος έχει σχεδιαστεί ειδικά για την κορυφαία έκδοση, με την ασύμμετρη χρονική λειτουργία της εσωτερικής διαχείρισης του κινητήρα να προσθέτει επιπλέον συχνότητες, δημιουργώντας ένα μοναδικό ακουστικό αποτέλεσμα.

Σχεδιασμός “Turbonite” και Εσωτερική Πολυτέλεια

Η νέα έκδοση Turbo S εγκαινιάζει τη στρατηγική Turbo cross-series design στην 911, με πολυάριθμα στοιχεία σε χρώμα Turbonite, αποκλειστικά για τις Turbo εκδόσεις. Αυτό περιλαμβάνει:

  • Το έμβλημα Porsche και η σήμανση Turbo S στο πίσω μέρος.
  • Ειδικά στοιχεία στο πίσω φτερό και στις ταινίες των παραθύρων.
  • Νέα σχέδια τροχών με κεντρικό κλείδωμα σε Turbonite.

Όπως είναι τυπικό για τις Turbo εκδόσεις, το νέο κορυφαίο 911 διαθέτει εμφανώς φαρδύτερο αμάξωμα και μετατρόχιο σε σχέση με τα Carrera, με επιπλέον ανοίγματα στα πίσω πλαϊνά. Η ανασχεδιασμένη πίσω όψη, οι έντονοι αεραγωγοί και οι τιτάνιες απολήξεις του συστήματος εξαγωγής υπογραμμίζουν τη θέση του στην γκάμα. Προαιρετικά προσφέρονται οβάλ τελειώματα τιτανίου με διαφορετική υφή, προσθέτοντας μια νέα διάσταση στην εξατομίκευση.

Στο εσωτερικό, τα στοιχεία Turbonite εντοπίζονται στις πόρτες, το τιμόνι, τον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα ως διακοσμητική ραφή. Το Sport Chrono και ο πίνακας οργάνων επαναφέρουν στοιχεία του πρώτου 911 Turbo 930, τιμώντας την ιστορία του μοντέλου. Το νέο 911 Turbo S Coupé παραδίδεται στάνταρ ως δίθυρο, ενώ το Cabriolet σε διάταξη 2+2.

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται:

  • HD Matrix LED προβολείς
  • Sport Chrono Package με αισθητήρα θερμοκρασίας ελαστικών
  • Ρυθμιζόμενη ανάρτηση PASM
  • Ηλεκτροϋδραυλικό Porsche Dynamic Chassis Control (ehPDCC)
  • Τιτάνιο σπορ σύστημα εξαγωγής

Η γκάμα επιλογών είναι εκτενής, προσφέροντας πάνω από 100 χρώματα, τροχούς Turbo Exclusive Design με carbon λεπίδες σε Neodyme, ελαφρύ ορατό carbon στέγαστρο, ειδικά πίσω φανάρια και αεραγωγούς από carbon. Για πρώτη φορά, διατίθενται ελαφρύτεροι υαλοκαθαριστήρες carbon, ενώ το εσωτερικό μπορεί να αναβαθμιστεί με αντίθετες ραφές, εξατομικευμένο embossing, leather seat consoles και κλειδιά βαμμένα κατά παραγγελία.

Τέλος, μέσω του Porsche Design Timepieces Configurator, οι πελάτες μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους χρονογράφο, προσαρμοσμένο στο αυτοκίνητό τους, με κάσα τιτανίου, δερμάτινο λουράκι από υλικά εσωτερικού Porsche και στοιχεία Turbonite. Ο μηχανισμός WERK 01.200 με πιστοποίηση COSC και λειτουργία flyback ολοκληρώνει την αποκλειστική πρόταση, αναδεικνύοντας τη φιλοσοφία της Porsche για ολιστική εμπειρία πολυτέλειας.

Διαθεσιμότητα και Τιμή στην Ελλάδα

Η νέα Porsche 911 Turbo S ξεκινά άμεσα τη διάθεσή της στην ελληνική αγορά. Η τιμή εκκίνησής της τοποθετείται στα 343.150 ευρώ, αντικατοπτρίζοντας την κορυφαία τεχνολογία, τις ασύγκριτες επιδόσεις και την αποκλειστικότητα που προσφέρει αυτό το θρυλικό μοντέλο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ