Τα μυστικά του υβριδικού κινητήρα FireFly της Fiat και ο τόπος τοποθέτησής του

Τα μυστικά του υβριδικού κινητήρα FireFly της Fiat και ο τόπος τοποθέτησής του

Η επανάσταση στους κινητήρες μικρού κυβισμού συνεχίζεται με το νέο Fiat 500 Hybrid, που φέρνει ξανά στο προσκήνιο την εμβληματική σειρά κινητήρων FireFly.

Η εξέλιξη των κινητήρων FireFly στον κόσμο της Fiat

Οι κινητήρες FireFly αποτελούν την φυσική εξέλιξη των κλασικών 4κύλινδρων κινητήρων FIRE, οι οποίοι κυριάρχησαν για πάνω από 30 χρόνια. Το νέο σύνολο ξεχωρίζει για το χαμηλό βάρος και την συμπαγή κατασκευή του, καθώς η κεφαλή και ο στροφαλοθάλαμος είναι κατασκευασμένοι από υψηλής ποιότητας αλουμίνιο. Επιπλέον, το μπλοκ των κυλίνδρων συνδυάζει κράμα αλουμινίου με χυτό σίδηρο για ενισχυμένη αντοχή και μείωση βάρους.

Πρωτοποριακή τεχνολογία άμεσου ψεκασμού και Multiair

Η ενσωμάτωση του άμεσου ψεκασμού καυσίμου και του συστήματος Multiair αποτέλεσε σταθμό στη βελτίωση της απόδοσης και της οικονομίας καυσίμου. Το σύστημα αυτό, που πρωτοεφαρμόστηκε στους κινητήρες FIRE των Mito και Giulietta, εξελίχθηκε περαιτέρω και χρησιμοποιείται τώρα και στα ισχυρά σύνολα των Giulia και Stelvio.

fiat engine

Διαχωρισμός και τεχνικά χαρακτηριστικά των μοντέλων FireFly

Η πλατφόρμα FireFly περιλαμβάνει τόσο ατμοσφαιρικούς 3κύλινδρους και 4κύλινδρους κινητήρες Ν3 και Ν4, όσο και υπερτροφοδοτούμενους τετραβάλβιδους Τ3 και Τ4. Αυτοί οι κινητήρες είναι σχεδιασμένοι για να προσφέρουν:

  • Άμεση απόκριση στο γκάζι
  • Ομαλή και συνεχή απόδοση ροπής
  • Χαμηλούς κραδασμούς, σχεδόν ανεπαίσθητους κατά τη λειτουργία
  • Οι κινητήρες πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 6 και έχουν σχεδιαστεί με την προοπτική ενσωμάτωσης φίλτρων GPF για τον περιορισμό των εκπομπών μικροσωματιδίων στο μέλλον.

    Ο κινητήρας 1.0 λτ. του νέου Fiat 500 Hybrid

    Το νέο Fiat 500 Hybrid εξοπλίζεται με έναν κινητήρα 1.000 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 70 ίππους και 92 Nm ροπής. Με αναλογία συμπίεσης 12:1, χαρακτηρίζεται από εξαιρετική ενεργειακή απόδοση και χαμηλές εκπομπές ρύπων.

    Ο κινητήρας αυτός ζυγίζει μόλις 77 κιλά και είναι εξοπλισμένος με έναν εκκεντροφόρο με συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό βαλβίδων, που βελτιώνει την οικονομία και τις επιδόσεις. Παράλληλα, η υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα BSG επιτρέπει την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, η οποία αποθηκεύεται σε μια μπαταρία λιθίου 11 Ah.

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ