Έρχεται ένας νέος κινητήρας από την Kia, έτοιμος να αλλάξει τα δεδομένα στα υβριδικά και όχι μόνο!
Kia: Νέος 4κύλινδρος κινητήρας για περισσότερη ισχύ και αυτονομία
Η Kia, πρωτοπόρος στην αυτοκινητοβιομηχανία, ανακοίνωσε την ανάπτυξη ενός νέου, καινοτόμου 4κύλινδρου κινητήρα. Αυτός ο κινητήρας δεν θα χρησιμοποιηθεί μόνο σε συμβατικά οχήματα, αλλά θα παίξει καθοριστικό ρόλο και στην παραγωγή εξηλεκτρισμένων οχημάτων, λειτουργώντας ως γεννήτρια και αυξάνοντας σημαντικά την αυτονομία τους. Αυτή η κίνηση αναμένεται να ενισχύσει την θέση της Kia στην αγορά των εναλλακτικών καυσίμων και να προσφέρει στους καταναλωτές μια πιο αποδοτική και φιλική προς το περιβάλλον οδηγική εμπειρία.
Οι Κορεάτες μηχανικοί έχουν δημιουργήσει έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα βενζίνης, σχεδιασμένο για να τοποθετηθεί τόσο σε συμβατικά αυτοκίνητα όσο και σε υβριδικά EREV (Extended Range Electric Vehicle), δηλαδή ηλεκτρικά οχήματα με εκτεταμένη αυτονομία. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο νέος 2.5άρης T-GDI θα προσφέρει βελτιωμένη θερμική απόδοση κατά 5% σε σύγκριση με τους υπάρχοντες κινητήρες της εταιρείας. Αυτή η βελτίωση θα συμβάλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, καθιστώντας τον κινητήρα πιο φιλικό προς το περιβάλλον.
Η εταιρεία υπόσχεται μια σημαντική αύξηση στην ιπποδύναμη, η οποία αναμένεται να ξεπεράσει το 12%, φτάνοντας τους 300 ίππους. Για να γίνει κατανοητό το μέγεθος της βελτίωσης, αξίζει να σημειωθεί ότι το τρέχον Sorento αποδίδει 281 ίππους, ενώ το K5 GT φτάνει τους 290 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις, η ροπή είναι 430 Nm, ένα νούμερο που επίσης αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά. Η αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή θα προσφέρουν μια πιο δυναμική και απολαυστική οδηγική εμπειρία.
Τα υβριδικά οχήματα που θα εξοπλιστούν με τον νέο κινητήρα αναμένεται να έχουν καλύτερη επιτάχυνση και ομαλότερη λειτουργία κατά τη μετάβαση από τον ηλεκτροκινητήρα στον βενζινοκινητήρα. Παράλληλα, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα παρουσιάσουν αύξηση απόδοσης κατά 4%. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η χρήση του κινητήρα στα EREV, όπου η αυτοκινητοβιομηχανία φέρεται να τον χρησιμοποιεί και ως γεννήτρια για την παραγωγή ενέργειας, επεκτείνοντας έτσι την αυτονομία τους. Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το σύστημα αναμένονται στο μέλλον.
Ο στρατηγικός στόχος της Kia είναι να φτάσει τις 4,19 εκατομμύρια πωλήσεις ετησίως. Για να επιτευχθεί αυτός ο φιλόδοξος στόχος, θα πρέπει να συμβάλλουν τόσο τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και τα υβριδικά. Παρόλο που ο αριθμός αυτός φαίνεται ιδιαίτερα υψηλός, δεδομένου ότι το προηγούμενο ρεκόρ πωλήσεων ήταν 3,1 εκατομμύρια, η εταιρεία πιστεύει ότι με την εισαγωγή νέων και καινοτόμων μοντέλων, θα μπορέσει να ξεπεράσει τις προσδοκίες.
Το μελλοντικό πλάνο της Kia μέχρι το τέλος της δεκαετίας περιλαμβάνει την κυκλοφορία 15 ηλεκτρικών αυτοκινήτων και 10 υβριδικών/plug-in υβριδικών. Παράλληλα, η εταιρεία στοχεύει στην αύξηση της παραγωγικής της ικανότητας κατά 17%, φτάνοντας τις 4,25 εκατομμύρια μονάδες. Με αυτόν τον τρόπο, η Kia φιλοδοξεί να καθιερωθεί ως ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων παγκοσμίως.