Τέλος εποχής για τον Ντέβον Χολ στη Φενέρμπαχτσε, καθώς η τουρκική ομάδα γνωστοποίησε το «διαζύγιο» με τον Αμερικανό γκαρντ. Οι δύο πλευρές αποφάσισαν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους λίγο καιρό μετά την ολοκλήρωση των υποχρεώσεων της ομάδας.
Η διαδρομή στην Πόλη και οι τίτλοι
Φορώντας τα χρώματα της Φενέρμπαχτσε από την αρχή της σεζόν 2024-25, ο παίκτης κατάφερε να γίνει κομμάτι των επιτυχιών. Πανηγύρισε το τρόπαιο της EuroLeague, ενώ πρόσθεσε στο παλμαρέ του δύο πρωταθλήματα και ισάριθμα Κύπελλα Τουρκίας.
Μέσα στο παρκέ, ο Χολ μέτρησε 8,3 πόντους, 2,9 ριμπάουντ και 2,6 ασίστ ανά παιχνίδι στη EuroLeague, έχοντας παρουσία σε 35 αναμετρήσεις. Ήταν μια διετία γεμάτη ένταση για τον αθλητή, ο οποίος ετοιμάζει πλέον τις βαλίτσες του για την επιστροφή στην Αρμάνι Μιλάνο.
Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα
Μέσα από μια λιτή ανακοίνωση, ο σύλλογος είπε «ευχαριστώ» στον Χολ για τον επαγγελματισμό και τη συνεισφορά του όλα αυτά τα χρόνια. Δεν υπήρξε παραπάνω ανάλυση για τις λεπτομέρειες του πλάνου, πέρα από τις ευχές για το επόμενο βήμα του.
Η ανάρτηση της Φενέρμπαχτσε:
{https://x.com/FBBasketbol/status/2069367567555149960}