Η Toyota δεν τα παρατάει με το GR Yaris M Concept, παρόλο που ξεκίνησε με κάτι προβληματάκια στις δοκιμές. Οι μηχανικοί στην Ιαπωνία παλεύουν να το βελτιώσουν γρήγορα, βάζοντας τον κινητήρα στο κέντρο και κρατώντας την τετρακίνηση. Έτσι, ανοίγει δρόμος για το νέο MR2 που όλοι περιμένουν.
Πρωτότυπο GR Yaris με αλλαγές στο σασί
Ένα ειδικό πρωτότυπο GR Yaris πέρασε από εξετάσεις, όπου οι Ιάπωνες έβαλαν τον κινητήρα πίσω για να διορθώσουν την υποστροφή του τωρινού μοντέλου. Το αυτοκίνητο γίνεται πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση και ισορροπημένο, χωρίς να χάνει την ουσία του. Με αυτή την αλλαγή, η φθορά στους εμπρός τροχούς μειώνεται πολύ, και η είσοδος στις στροφές βελτιώνεται αισθητά.
Αυτό το M Concept έτρεξε στον έκτο αγώνα της Super Taikyu Series φέτος. Πήρε τρίτη θέση στην κατηγορία του, δείχνοντας ότι το πρόγραμμα προχωράει καλά.
Νέος κινητήρας G20E και λύσεις σε προβλήματα
Υπάρχουν ακόμα θέματα, όπως με το σύστημα ψύξης, αλλά οι μηχανικοί τα έλυσαν βάζοντας μεγάλες εισαγωγές αέρα στο αμάξωμα –έτσι, τα περισσότερα εμπόδια ξεπεράστηκαν. Το ενδιαφέρον πηγαίνει στον νέο 2λιτρο turbo κινητήρα, τον G20E, που είναι μικρότερος από τον τωρινό 2.4 turbo αλλά δίνει περισσότερη ισχύ παντού.
Η Toyota λέει ότι αυτός ο κινητήρας ταιριάζει από βαριά οχήματα μέχρι σπορ αμάξια, και δουλεύει πάνω σε πιο συμπαγή版 έκδοση, ίσως για τη νέα Celica που ακούγεται. Αρχικά μιλούσαν για 395 ίππους, αλλά με μεγαλύτερο turbo, μπορεί να φτάσει πάνω από 600 χωρίς υβριδικό βοήθημα –μια τρελή απόδοση για δίλιτρο, που δείχνει την ιαπωνική λογική του συμπαγούς και δυναμικού.
Δεν θα δούμε σίγουρα κεντρομήχανο GR Yaris στους δρόμους, σαν εκείνο το τρελό Clio V6 της Renault. Όμως, τα σημάδια για ένα φρέσκο MR2 με κινητήρα στο κέντρο και τετρακίνηση γίνονται όλο και πιο δυνατά.