BMW Group: Η Υδρογενής Τεχνολογία Στη Σκηνοθεσία

BMW Group: Η Υδρογενής Τεχνολογία Στη Σκηνοθεσία

Συνεργασία BMW και Toyota για την επόμενη γενιά κυψελών καυσίμου, με την πρώτη τους ευρεία παραγωγή να αναμένεται το 2028.

Η BMW ετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα με κυψέλες καυσίμου (FCEV) το 2028. Αυτό θα προσφέρει μια επιπλέον εναλλακτική στους πελάτες της για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Η Toyota Motor Corporation και το BMW Group συνεργάζονται στενά για την ανάπτυξη ενός καινοτόμου συστήματος κυψελών καυσίμου, στοχεύοντας στην ενίσχυση της οικονομίας του υδρογόνου και τη μετάβασή της σε επόμενη φάση τεχνολογικής εξέλιξης.

Η BMW συνεχίζει να δείχνει την αφοσίωσή της στην ηλεκτροκίνηση με την προώθηση τεχνολογιών κυψελών καυσίμου και μια «ανοιχτή τεχνολογία», παρέχοντας στους πελάτες πολυάριθμες κινητικές λύσεις για το μέλλον.

BMW TOYOTA Hydrogen 4

«Είναι ένα σημαντικό βήμα στην αυτοκινητοβιομηχανία: το πρώτο FCEV από κορυφαίο κατασκευαστή», δήλωσε ο Oliver Zipse, πρόεδρος της BMW. «Αυτό το όχημα θα αναδείξει πώς η τεχνολογία προχωρά στην μελλοντική κινητικότητα.»

Από την πλευρά της, ο Koji Sato της Toyota δήλωσε, «Είμαστε ενθουσιασμένοι που η συνεργασία μας μπαίνει σε μια νέα φάση. BMW και Toyota έχουμε κοινό πάθος για τα αυτοκίνητα και πιστεύουμε σε «ανοιχτές τεχνολογίες». Η συνεργασία μας θα εμβαθύνει στην ανάπτυξη συστημάτων κυψελών καυσίμου νέας γενιάς.»

Οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν από κοινού τη βασική τεχνολογία κυψελών καυσίμου για επιβατικά οχήματα, στόχος είναι να χρησιμοποιηθεί και σε επαγγελματικά μοντέλα.

Αυτή η συλλογική δουλειά θα οδηγήσει σε ανεξάρτητα μοντέλα τόσο της BMW όσο και της Toyota, διευρύνοντας τη γκάμα των FCEV που θα είναι διαθέσιμα στους πελάτες.

BMW TOYOTA Hydrogen 3

Οι πελάτες μπορούν να αναμένουν ότι τα μοντέλα κυψελών καυσίμου θα διατηρούν τη μοναδική ταυτότητα κάθε μάρκας και χαρακτηριστικά.

Με τη συνεργασία τους, προσδοκούν μείωση του κόστους της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου μέσω του συνδυασμού τους στο σύστημα κίνησης.

Μετά από τις επιτυχημένες δοκιμές των οχημάτων BMW iX5 Hydrogen, η BMW ετοιμάζεται για μαζική παραγωγή το 2028, αν και δεν έχει αποκαλύψει ποιο μοντέλο θα λανσάρει την τεχνολογία.

Η BMW θα προσφέρει μια ακόμα παραλλαγή ενός υφιστάμενου μοντέλου με σύστημα κυψελών καυσίμου, θεωρώντας ότι τα FCEV είναι συμπληρωματικά με τις μπαταρίες και τις άλλες τεχνολογίες κινητήρων.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Με πάνω από μια δεκαετία συνεργασίας, οι BMW και Toyota επενδύουν περισσότερο στην ανάπτυξη κυψελών καυσίμου, στοχεύοντας στη βιώσιμη ανάπτυξή του.

Η επίτευξη της πλήρους δυναμικής της κινητικότητας υδρογόνου περιλαμβάνει τη χρήση του σε επαγγελματικά οχήματα αλλά και την ανάπτυξη υποδομών ανεφοδιασμού.

Το υδρογόνο είναι ένας υποσχόμενος φορέας ενέργειας για τη μελλοντική απεξάρτηση από άνθρακα, συμβάλλοντας στην εξισορρόπηση της προσφοράς και της ζήτησης και προσφέροντας μια αξιόπιστη πλατφόρμα για την ενσωμάτωσή του στο ενεργειακό δίκτυο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ