Κλείνει ένας μεγάλος κύκλος για τον Σακίλ ΜακΚίσικ στον Ολυμπιακό. Ο παίκτης ανέβασε ένα κείμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναπολώντας την επταετή πορεία του και το δέσιμο που απέκτησε με τον σύλλογο.
Η αποχαιρετιστήρια ανάρτηση του Αμερικανού
Μόνος του ο Αμερικανός αποφάσισε να ρίξει τίτλους τέλους στη θητεία του, γράφοντας για όλα όσα έζησε στον Πειραιά. Δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην αγάπη που εισέπραξε από την πρώτη στιγμή, νιώθοντας την Ελλάδα πλέον ως το σπίτι του. Ο ίδιος παραμένει ο μακροβιότερος Αμερικανός που φόρεσε τη φανέλα της ομάδας, έχοντας πλέον αφήσει το στίγμα του σε μια εποχή γεμάτη τίτλους και διακρίσεις στα Final Four.
«ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.
Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια.
Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη μέρα και κάνατε την Ελλάδα το σπίτι μου και της οικογένειάς μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή με τα κόκκινα και λευκά θα με συνοδεύουν για πάντα.
Για επτά σεζόν φόρεσα με υπερηφάνεια το νούμερο 77 και έδωσα τα πάντα για τον σύλλογο, την πόλη και τους οπαδούς.
Ό,τι κι αν φέρει το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Ολυμπιακός για πάντα»