Η DS ετοιμάζει μοντέλα υψηλών επιδόσεων: Τι να περιμένουμε από την ελληνική αγορά αυτοκινήτου

Η DS ετοιμάζει μοντέλα υψηλών επιδόσεων: Τι να περιμένουμε από την ελληνική αγορά αυτοκινήτου

Η DS, η premium μάρκα της Stellantis, εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να εισέλθει στην αγορά των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, φέρνοντας την τεχνογνωσία της από τη Formula E στην πράξη.

Η DS εξερευνά νέους ορίζοντες με ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων

Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της DS, Xavier Peugeot, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για την ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, μια κίνηση που θα μπορούσε να διαφοροποιήσει σημαντικά την πορεία της εταιρείας. Αν και η DS έχει μακρά ιστορία στη Formula E, με πάνω από 10 χρόνια συμμετοχής και ανάπτυξης αγωνιστικών πρωτοτύπων, η παραγωγή ενός σπορ αυτοκινήτου δεν ήταν ποτέ στο επίκεντρο, καθώς η εταιρεία εστιάζει αποκλειστικά στην premium κατηγορία.

Ωστόσο, η ιδέα ενός οχήματος με δυναμικές επιδόσεις αρχίζει να αποκτά έδαφος. Αυτή η στροφή θα μπορούσε να δημιουργήσει νέο ενθουσιασμό και ενέργεια στο προσωπικό της εταιρείας, φέρνοντας παράλληλα την τεχνολογία και την εμπειρία που αποκτήθηκε από τους αγώνες, στα καθημερινά αυτοκίνητα παραγωγής.

Τεχνολογική υπεροχή και προσέλκυση νέων κοινών

Οι δυνατότητες της DS στον τομέα των επιδόσεων φάνηκαν ξεκάθαρα το 2022 με το πρωτότυπο E-Tense, το οποίο διέθετε μια εντυπωσιακή ιπποδύναμη 805 ίππων. Η ανάπτυξη ενός τέτοιου μοντέλου θεωρείται ότι θα μπορούσε να προσελκύσει ένα νεανικότερο κοινό, καθώς η λέξη κλειδί στην στρατηγική της DS είναι η «επιτάχυνση» – όχι μόνο στην ταχύτητα, αλλά και στην ανάπτυξη και την εξέλιξη της μάρκας. Η προσθήκη μιας ναυαρχίδας υψηλών επιδόσεων στην γκάμα θα ήταν ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη από τις μικρότερες ηλικίες, ενισχύοντας την εικόνα της μάρκας ως καινοτόμου και πρωτοπόρου.

Παρόλο που η DS συνεχώς ανεβάζει τον πήχη, ο ανταγωνισμός στην premium κατηγορία είναι σκληρός, με παραδοσιακές δυνάμεις όπως η BMW, η Audi και η Mercedes να έχουν εδραιωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών για την ποιότητα κατασκευής τους. Επιπλέον, νέοι παίκτες όπως η Polestar εισέρχονται δυναμικά στην αγορά, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό.

Η στρατηγική σημασία της premium αγοράς για τη Stellantis

Η premium αγορά, αν και αποτελεί μόλις το 1/4 του συνολικού όγκου πωλήσεων στην Ευρώπη, συνεισφέρει περίπου το 40% των κερδών. Αυτό καθιστά την παρουσία μιας μάρκας πολυτελείας όπως η DS, ζωτικής σημασίας για τον όμιλο Stellantis. Οι στόχοι της DS είναι φιλόδοξοι, με κάποιους να αναφέρουν ότι η εταιρεία κοιτάζει προς τα επάνω, στο επίπεδο ακόμα και των Rolls-Royce και Bentley, ενισχύοντας την παρουσία της στην υπερ-πολυτελή κατηγορία.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ