Μια απίστευτη ιστορία ταλαιπωρίας για έναν ιδιοκτήτη Ferrari αποκαλύπτει την πραγματική πλευρά της πολυτέλειας και των προβλημάτων που μπορεί να κρύβει.
Το αρχικό αμάρτημα μιας Ferrari αξίας 450.000 ευρώ
Τον Ιούνιο του 2023, ο Βρετανός Nico Leonard από το Μπέλφαστ, παρέλαβε την εντυπωσιακή του Ferrari 812 GTS, ένα αυτοκίνητο με κινητήρα V12 6.5 λίτρων και ισχύ 800 ίππων. Η αξία του αυτοκινήτου ξεπερνούσε τις 450.000 ευρώ, δημιουργώντας υψηλές προσδοκίες για ποιότητα και αξιοπιστία.
Το μηχανολογικό πάθημα που έγινε μαραθώνιος διαμαρτυριών
Μόλις τρεις ημέρες μετά την αγορά, το αυτοκίνητο παρουσίασε σοβαρά προβλήματα: όλα τα προειδοποιητικά φωτάκια στον πίνακα ελέγχου άναψαν ξαφνικά, με συνέπεια την πλήρη ακινητοποίηση. Η Ferrari απέφυγε να αναλάβει άμεσα την ευθύνη, προκαλώντας μια μακρά και έντονη συγκέντρωση διαμαρτυριών από τον Leonard προς την εταιρεία.
Η αναβάθμιση με εξάτμιση Novitec και η συνέχεια της ταλαιπωρίας
Μετά την πρώτη επισκευή, ο Leonard τολμά και τοποθετεί μια εξάτμιση της Novitec, αναβαθμίζοντας την εμφάνιση και τον ήχο του θηριώδους V12 κινητήρα της Ferrari του. Ωστόσο, λίγες εβδομάδες μετά, το πρόβλημα επανεμφανίζεται και η Ferrari ακυρώνει την εγγύηση, κατηγορώντας την aftermarket εξάτμιση ως την αιτία.
Ο άλυτος γρίφος της ηλεκτρονικής μονάδας φρένων και η απογοήτευση του ιδιοκτήτη
Ενώ βρισκόταν σε road trip στο Μονακό, το αυτοκίνητο κόλλησε ξανά, αναγκάζοντας τον Leonard να βρει λύση είτε επιστρέφοντας αεροπορικώς είτε πληρώνοντας ακριβές επισκευές εκτός εγγύησης. Παρά τις διαβεβαιώσεις της Ferrari και την αποστολή κορυφαίου μηχανικού από το Μαρανέλλο για έλεγχο, το πρόβλημα της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου φρένων (ECU) συνέχισε να ταλαιπωρεί το αυτοκίνητο για περισσότερες από 500 ημέρες.
Εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ επισκευές χωρίς λύση και νομικές διαμάχες
Ο Leonard έχει ξοδέψει πάνω από 72.000 ευρώ σε επισκευές, προχωρώντας σε επισκέψεις σε έξι εξουσιοδοτημένα συνεργεία σε δύο ηπείρους. Παράλληλα, παρά την νομοθεσία που επιτρέπει την επιστροφή χρημάτων σε σοβαρά ελαττώματα από τον πρώτο μήνα, η Ferrari αρνήθηκε να επιστρέψει τα χρήματα, επιβαρύνοντάς τον μάλιστα με 30.000 λίρες για τις εργασίες του μηχανικού από το Μαρανέλλο.
Η τελευταία ευκαιρία και η αμφισβητήσιμη λύση
Συμφωνήθηκε η αφαίρεση της aftermarket εξάτμισης για να αποκατασταθεί η εγγύηση. Ωστόσο, ακόμα και μετά από αυτό, το πρόβλημα επέστρεψε, παρουσιάζοντας εκ νέου δυσλειτουργίες στην ηλεκτρονική μονάδα φρένων, με τον Leonard να δίνει στην Ferrari προθεσμία επτά ημερών για οριστική επίλυση.
Η υπόθεση αυτή αποτελεί μια πολύτιμη ματιά στους κινδύνους και τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει και ο πιο απαιτητικός κάτοχος υπεραυτοκινήτου, αποδεικνύοντας ότι το όνομα Ferrari δεν εγγυάται πάντοτε απρόσκοπτη εμπειρία.