Η EuroLeague εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην εικόνα και τη στρατηγική της, αποχαιρετώντας την πολυετή συνεργασία της με την Turkish Airlines και προχωρώντας με ανανεωμένο λογότυπο και φρέσκια ματιά στην παγκόσμια σκηνή του μπάσκετ.
Νέα ταυτότητα για την EuroLeague μετά το τέλος της συνεργασίας με Turkish Airlines
Μετά από 15 χρόνια χορηγικής παρουσίας, η Turkish Airlines ολοκλήρωσε τη συνεργασία της με τη EuroLeague Basketball, καθώς το συμβόλαιο ονοματοδοσίας που ίσχυε μέχρι τις 30 Ιουνίου 2025 έληξε. Η EuroLeague, αντί να υιοθετήσει νέο εμπορικό όνομα, προτίμησε να επιστρέψει στο κλασικό και καθαρότερο λογότυπό της, σηματοδοτώντας μία νέα στρατηγική εποχή με έμφαση στην καινοτομία και την παγκόσμια προβολή.
Η στρατηγική αλλαγή στον σχεδιασμό και τη μάρκα της EuroLeague
Όπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση της διοργάνωσης:
- Τερματισμός της μακρόχρονης ονοματοδοσίας: Η συνεργασία με την Turkish Airlines, που ξεκίνησε το 2010, έχει πλέον ολοκληρωθεί.
- Εστίαση στην ταυτότητα και την προβολή: Η EuroLeague προσανατολίζεται σε μία πιο δυναμική και καινοτόμο παρουσία, που θα ενισχύσει την παγκόσμια απήχηση του θεσμού.
- Επιστροφή στο βασικό λογότυπο: Το νέο/παλιό λογότυπο είναι πιο απλό, μοντέρνο και εύκολα αναγνωρίσιμο σε διεθνές επίπεδο.
Ο νέος χορηγός και η παγκόσμια ανάπτυξη
Η EuroLeague έχει ήδη θέσει τις βάσεις για την ανακοίνωση του νέου χορηγού της, που αναμένεται να υποστηρίξει τη διοργάνωση σε αυτή τη νέα αναπτυξιακή φάση της. Με στόχο την ενίσχυση της παγκόσμιας αναγνωρισιμότητας, η EuroLeague στρέφεται πλέον σε συνεργασίες που θα προωθήσουν τον πρωταθλητισμό, την καινοτομία και το ενδιαφέρον των φιλάθλων σε όλο τον πλανήτη.
Δείτε το νέο λογότυπο της EuroLeague στο επίσημο tweet
New logo update ℹ️ pic.twitter.com/Jlw3dzratP
— EuroLeague (@EuroLeague) July 1, 2025
Η EuroLeague Basketball υπογραμμίζει ότι η νέα εικόνα της διοργάνωσης είναι απλά η αρχή μιας τολμηρής και ενισχυμένης περιόδου που θα φέρει το ευρωπαϊκό μπάσκετ σε νέα ύψη.