Οι δοκιμές του supercar της Alfa Romeo συνεχίζονται και το αυτοκίνητο μόλις ολοκλήρωσε μια απαιτητική διαδικασία στη θρυλική πίστα Nardò στην Ιταλία.
Το πρωτότυπο δοκιμών εξέλιξης «00» της πολυαναμενόμενης Alfa Romeo 33 Stradale πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα εντατική εξέταση στη σουπερ-γνωστή πίστα Nardò, μία από τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις δοκιμών παγκοσμίως, με χαρακτηριστικό τη διάσημη στρογγυλή πίστα μήκους 12,5 km.
Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της πίστας είναι το κεκλιμένο οδόστρωμα, το οποίο επιτρέπει στα οχήματα να κινούνται με ταχύτητες έως 240 km/h χωρίς να χρειάζεται να πιάσει το τιμόνι ο οδηγός.
Στο συγκεκριμένο πεδίο δοκιμών, η 33 Stradale επιβεβαίωσε όχι μόνο την εντυπωσιακή τελική ταχύτητα των 333 km/h και την επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερο από 3”, αλλά και την εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου, καθώς και τη σταθερή συμπεριφορά όλων των μηχανικών τμημάτων υπό μεγάλες πιέσεις.
Όσον αφορά τον κινητήρα, πρόκειται για έναν τετράκωρο V6 3 λίτρων που αποδίδει πάνω από 620 HP, σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων που μεταδίδει τη δύναμη στους πίσω τροχούς, μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού.
Πρώτες δοκιμές πραγματοποιήθηκαν στο Balocco Proving Ground, με στόχο την τελειοποίηση ρυθμίσεων όπως η ακρίβεια στο σύστημα διεύθυνσης και η συνεργασία του αλουμινένιου πλαισίου με τα διπλά ψαλίδια και τα ενεργά αμορτισέρ, που προάγουν τον ακριβή έλεγχο κάθε τροχού.
Ένας από τους βασικούς στόχους των δοκιμών ήταν να διασφαλιστεί ότι η αλληλεπίδραση του οδηγού με το αυτοκίνητο ανταγωνίζεται την κορυφαία ποιότητα που απαιτεί η κληρονομιά της 33 Stradale, τόσο σε λειτουργία “Strada” όσο και σε “Pista”. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η λειτουργία “Partenza Veloce”, η οποία ενεργοποιείται με το πάτημα του κουμπιού “Quadrifoglio” στο κεντρικό τμήμα του αυτοκινήτου.
Με την ενεργοποίησή της, οι ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων και του συστήματος ευστάθειας συνδυάζονται για την επίτευξη της μέγιστης επιτάχυνσης μέσω της βέλτιστης διαχείρισης της πρόσφυσης.
Ένα σημαντικό κομμάτι των δοκιμών στο Balocco αφορούσε και το εξελιγμένο σύστημα πέδησης που επιτρέπει στην 33 Stradale να ακινητοποιείται από τα 100 km/h σε μόλις 33 μέτρα.
Αυτό το σύστημα, που ενεργοποιείται μέσω Brake-By-Wire, περιλαμβάνει αισθητήρες που ελέγχουν με ακρίβεια την πίεση στο υδραυλικό κύκλωμα, καθώς και την ικανότητα ελέγχου της ευστάθειας συνολικά, με μπροστινές μονομπλόκ αλουμινένιες 6πίστονες δαγκάνες και πίσω 4πίστονες.
Όσον αφορά την αντοχή, οι κεραμικοί δίσκοι παρέχουν αξιόπιστη διαχείριση των υψηλών θερμοκρασιών, εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση ακόμα και στις πιο έντονες συνθήκες σπορ οδήγησης.