Η βρετανική εταιρεία μετατροπών RML Group παρουσίασε μια εντυπωσιακή αναβάθμιση για την Porsche 911 Turbo S (γενιάς 992.1), μεταμορφώνοντάς την σε ένα συναρπαστικό όχημα που παράγει 662 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 km/h.
Η νέα αυτή δημιουργία, γνωστή ως P39 40th Special Edition, βασίζεται στο θρυλικό supercar από το Zuffenhausen. Αυτή η έκδοση διαθέτει λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο σε σχέση με την κλασσική 911, ενώ το αμάξωμά της κατασκευάζεται από ανθρακόνημα, εμπνευσμένο από τις αγωνιστικές Porsche του LeMans. Επιπλέον, η P39 είναι σημαντικά πιο ισχυρή.
Με την αναβάθμιση του διπλού Turbo, τα βελτιωμένα intercooler και τις ενισχύσεις στην πολλαπλή εισαγωγής και το σύστημα εξάτμισης Inconel, καθώς και τη νέα μονάδα ελέγχου (ECU) στον 3.8 λίτρων εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα, η ισχύς της 911 Turbo S ανεβαίνει από τους 640 στους 900 ίππους, ενώ η ροπή φτάνει στα 1,000 Nm με αύξηση 200 Nm.
Η RML αναφέρει ότι η P39 40SE είναι 4,0 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την 911 GT3 RS στην πίστα του Nurburgring, πετυχαίνοντας χρόνο 6:45 λεπτά στο κλασικό Nordschleife.
Η P39 είναι επίσης 0,2 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την τυπική Turbo S στο 0-100 km/h και 0,8 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη στο 0-160 km/h, με χρόνους 4,5 και 5,3 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα παραμένει στα 330 km/h.
Εκτός από την αύξηση του μεταξονίου κατά 25 mm, η RML έχει επεκτείνει και τα μετατρόχια μπροστά και πίσω κατά 100 mm, αντικαθιστώντας αρκετά μεταλλικά μέρη του αμαξώματος με ανθρακόνημα.
Η RML έχει προσθέσει ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία και σύστημα μείωσης αντίστασης, ελεγχόμενο από τον οδηγό. Στη λειτουργία Track Mode, το αυτοκίνητο μπορεί να παράγει 662 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 km/h – 4,5 φορές περισσότερα από την Turbo S – και 923 κιλά στα 285 km/h. Στη λειτουργία Tour, η ανάρτηση αναβαθμίζεται και η απόσβεση γίνεται πιο ήπια.
Η RML έχει αναβαθμίσει το εσωτερικό της P39 με νέα σπορ καθίσματα που διαθέτουν ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων για τους μπροστινούς επιβάτες. Πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί για να εγκατασταθεί κλωβός ασφαλείας που εξασφαλίζει την ασφάλεια κατά τη σπορ οδήγηση.
Η τιμή αναβάθμισης για την P39 της RML είναι περίπου 575.000 ευρώ, χωρίς το κόστος του βασικού αυτοκινήτου, δηλαδή της 911 Turbo S – η οποία κοστίζει 350 χιλιάδες ευρώ στη χώρα μας. Mόνο 10 μονάδες θα κατασκευαστούν.