Μπορεί η σειρά των playoffs της EuroLeague ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τη Βαλένθια να είχε μεγάλη ένταση και πολλά νεύρα, όμως η «πράσινη» ΚΑΕ άφησε στην άκρη τις διαμάχες. Με μια ανάρτηση στα social media, οι άνθρωποι του συλλόγου έδειξαν πως ο αθλητισμός είναι πάνω από όλα.
Η κίνηση σεβασμού μετά τον αποκλεισμό
Όλα έγιναν λίγο καιρό μετά την αποχώρηση της ομάδας από την Ευρώπη, όταν οι «πορτοκαλί» πανηγύριζαν τον τίτλο στο πρωτάθλημα Ισπανίας. Ο Παναθηναϊκός βρήκε τον τρόπο να δείξει fair play και έστειλε τα συγχαρητήριά του στους αντιπάλους του. Το κλίμα ανάμεσα στα δύο σωματεία ήταν βαρύ κατά τη διάρκεια των αγώνων, αλλά η πράξη αυτή έσβησε κάθε αιχμή.
Αρκούσε ένα μικρό μήνυμα στους λογαριασμούς της ΚΑΕ για να γίνει η διαφορά. Οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού δεν κράτησαν κακία για την EuroLeague και αναγνώρισαν την αξία των Ισπανών. «Συγχαρητήρια στη Βαλένθια, το αξίζατε», έγραψαν στο «Χ» κλείνοντας το κεφάλαιο της σειράς με τον καλύτερο τρόπο.
Congratulations @valenciabasket! You deserved it ???? https://t.co/zySsLbiPdK
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) June 24, 2026