Ο Αϊζάια Κάνααν αποχωρεί από τον Ερυθρό Αστέρα μετά τη λύση της συνεργασίας του με τον σερβικό σύλλογο

Ο Αϊζάια Κάνααν αποχωρεί από τον Ερυθρό Αστέρα μετά τη λύση της συνεργασίας του με τον σερβικό σύλλογο

Διαζύγιο δόθηκε τελικά ανάμεσα στον Αϊζέια Κάνααν και τον Ερυθρό Αστέρα, με το κλαμπ του Βελιγραδίου να γνωστοποιεί με επίσημο τρόπο το τέλος της συνεργασίας τους. Οι δρόμοι των δύο πλευρών χωρίζουν οριστικά, αφού ο παίκτης δεν υπολογίζεται για τα πλάνα της επόμενης χρονιάς.

Η αποχώρηση από το Βελιγράδι

Εδώ και δύο χρόνια, ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού φορούσε τη φανέλα της ομάδας της Σερβίας, προσπαθώντας να δώσει λύσεις στο σκοράρισμα. Οι φίλοι του μπάσκετ θα τον θυμούνται για τα 10 πόντους μέσο όρο στην Ευρωλίγκα, όπου διατηρούσε ένα τίμιο 38,3% πίσω από τη γραμμή των 6,75 μέτρων.

Δυστυχώς για τον ίδιο, η τελευταία χρονιά χάλασε από έναν σοβαρό τραυματισμό στις 29 Σεπτεμβρίου 2025. Μία ρήξη πρόσθιου χιαστού στο αριστερό γόνατο, που συνέβη σε ματς απέναντι στην Ντουμπάι για το Super Cup της VTB, τον ανάγκασε να μείνει εκτός παρκέ για μεγάλο διάστημα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ