Η Honda παρουσιάζει τα καινοτόμα σχέδιά της

Η Honda παρουσιάζει τα καινοτόμα σχέδιά της

Μέσω του βίντεο διαφημιστικού με τον τίτλο “Συνέχισε να Ονειρεύεσαι”, η Honda αποκαλύπτει το νέο πρωτότυπο Κ9 και το Prologue του 2024, δύο από τα αυτοκίνητα που συναρπάζουν την ηλεκτρική της μελλοντική γκάμα.

Σε αυτήν τη διαφήμιση, η Honda μας ταξιδεύει στη «θρυλική της περιβαλλοντική δημιουργία» που αναφέρεται τόσο στο παρελθόν όσο και στο μέλλον. Ξεκινά με το Civic του 1975 με την πρωτοποριακή μηχανή 1.5 CVCC, η οποία ήταν ο «πρώτος κινητήρας που πληρούσε τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών των ΗΠΑ χωρίς καταλυτικό μετατροπέα».

Honda Keep Dreaming 02

Στη συνέχεια, η διαφήμιση παρουσιάζει το Honda Insight του 1999, το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο που πωλήθηκε στην Αμερική πριν από το Toyota Prius, και έπειτα το FCX Clarity του 2008, το πρώτο υδρογονοκίνητο όχημα που πωλήθηκε σε ιδιώτες.

Τα επόμενα δύο οχήματα που παρουσιάζονται στη διαφήμιση είναι αεροπορικά: το πρώτο είναι το HondaJet 2600, το οποίο έχει τη δυνατότητα να διασχίσει τις Ηνωμένες Πολιτείες από ακτή σε ακτή με την αυτονομία των 4.862 χιλιομέτρων, το ύψος πτήσης 47.000 ποδιών και τη μέγιστη ταχύτητα 833 χλμ/ώρα.

Honda Keep Dreaming 01

Το δεύτερο είναι το eVTOL, το οποίο σημαίνει «ηλεκτρική κάθετη απογείωση και προσγείωση» και παρουσιάστηκε από τη Honda πριν από δύο χρόνια, ως μέρος του οράματός της για την κινητικότητα του μέλλοντος. Διαθέτει υβριδική αερομηχανή, καθώς τα αμιγώς ηλεκτρικά eVTOL έχουν περιορισμένη αυτονομία που τους περιορίζει στην αστική χρήση.

Μετά τα αυτόνομα εργαστήρια μεταφορικά μέσα και τα ηλεκτρικά σκούτερ Motocompacto, η Honda παρουσιάζει δύο αυτοκίνητα: ένα sedan που θυμίζει το πρωτότυπο e:N GT του 2021 και έπειτα το φουτουριστικό πρωτότυπο Κ9, το οποίο μοιάζει πολύ με το e:N2 που έχει σχεδιαστεί για την αγορά της Κίνας.

Honda Keep Dreaming 04

Το τελευταίο έχει μοναδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά: σκουρόχρωμες μπροστινές κολώνες, πλαστικές προστατευτικές λωρίδες γύρω από το αμάξωμα, γωνιώδεις γραμμές, ενσωματωμένες χειρολαβές στις πόρτες, ψηφιακούς εξωτερικούς καθρέπτες και “αιωρούμενη” οροφή που κλίνει προς τα πίσω για τη δημιουργία των τριγωνικών πίσω κολωνών.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ