Η κατασκευή του οδικού άξονα Μπράλος-Άμφισσα αναμένεται να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ Λαμίας και Πάτρας σε 1 ώρα και 30 λεπτά.
Η έναρξη των εργασιών στον οδικό άξονα Μπράλος-Άμφισσα, το οποίο ανήκει στο διαγώνιο άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2023 από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα. Το έργο ανατέθηκε στην εταιρεία ΑΒΑΞ και θα ολοκληρωθεί σε 54 μήνες, με προϋπολογισμό 260 εκατομμύρια ευρώ.
Πληροφορίες για το έργο
Ο οδικός άξονας Μπράλος-Άμφισσα θα έχει μήκος 25 χιλιόμετρα και θα αποτελείται από δύο υποτμήματα, την παράκαμψη Γραβιάς (διηρκείας 7,3 χιλιομέτρων) και τη λεωφόρο Άμφισσας (διηρκείας 16,7 χιλιομέτρων). Το πλάτος του οδικού άξονα θα είναι 11 μέτρα και θα περιλαμβάνει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, πλάτους 3,75 μέτρα. Επιπλέον, ένα μέρος των ερεισμάτων θα διαθέτει μία λωρίδα πολλαπλών χρήσεων ανά κατεύθυνση, πλάτους 1,50 μέτρου.
Ο διαγώνιος οδικός άξονας Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο θα ενώσει τον αυτοκινητόδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη με τον αυτοκινητόδρομο Ε65, την Ιόνια Οδό, τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος). Με αυτόν τον τρόπο, θα καταργηθεί η απομόνωση πολλών περιοχών της Φθιώτιδας, της Φωκίδας και της Αιτωλοακαρνανίας. Η απόσταση μεταξύ Λαμίας και Πάτρας, που αυτή τη στιγμή διανύεται σε περίπου 3 ώρες, θα μειωθεί σε 1,5 ώρα με την ολοκλήρωση του έργου.