Με το τρόπαιο της Liga Endesa στα χέρια, ο Ζαν Μοντέρο ολοκλήρωσε με τον πιο εμφατικό τρόπο τη θητεία του στη Βαλένθια. Η επικράτηση με 108-84 επί της Μπαρτσελόνα στο καθοριστικό παιχνίδι σφράγισε μια διετία γεμάτη επιτυχίες, με τον 22χρονο Δομινικανό να αναδεικνύεται MVP των τελικών και να αποχαιρετά το ισπανικό κοινό ως πρωταθλητής.
Το επόμενο κεφάλαιο στον Πειραιά
????? Las palabras de despedida de Jean Montero de @valenciabasket
Lo hace con una Supercopa y una Liga Endesa bajo el brazo ???? pic.twitter.com/HEpuqdtr69
— Gigantes del Basket (@GIGANTESbasket) June 25, 2026
Οι δρόμοι του παίκτη και του συλλόγου χωρίζουν, με τον ιδιοκτήτη της Βαλένθια, Χουάν Ρόιγκ, να επιβεβαιώνει δημόσια την αποχώρηση του αθλητή. Παρά την επιθυμία των φιλάθλων να τον διατηρήσουν στο ρόστερ, ο Μοντέρο επιλέγει να κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του, εντασσόμενος στο δυναμικό του Ολυμπιακού. Ο Γιώργος Μπαρτζώκας προσθέτει έτσι στη μηχανή των «ερυθρολεύκων» έναν παίκτη που απέδειξε πως μπορεί να πρωταγωνιστήσει στο κορυφαίο επίπεδο.
Αν και ο ίδιος απέφυγε να δώσει επίσημες λεπτομέρειες αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, περιοριζόμενος στο ότι «θα δούμε τι φέρνει το αύριο», η μετακίνησή του θεωρείται πλέον δεδομένη. Ο Μοντέρο, γνωστός και ως «El Problema», αναζητά νέες προκλήσεις στην EuroLeague, έχοντας ήδη αφήσει το στίγμα του στην Ισπανία με τις επιδόσεις του.