Ο Γιώργος Τανούλης ανοίγει την καρδιά του λίγο πριν την επιστροφή στα παρκέ, στέλνοντας μήνυμα αφοσίωσης στους φίλους του Άρη. Ο παίκτης περιγράφει την περιπέτεια της υγείας του και την ανυπομονησία του για το νέο κεφάλαιο στην καριέρα του.
Η επιστροφή στο παρκέ με τη φανέλα του Άρη
Μέσα από μια προσωπική εξομολόγηση, ο αθλητής ευχαριστεί τον οργανισμό της ομάδας της Θεσσαλονίκης για τη στήριξη που του προσέφεραν όσο έμεινε εκτός δράσης. Κατά τη διάρκεια της περσινής δύσκολης σεζόν, οι άνθρωποι του συλλόγου έμειναν δίπλα του και τώρα ήρθε η ώρα της ανταπόδοσης μέσα από το γήπεδο.
«Είναι μεγάλη τιμή στο νέο αυτό ξεκίνημα της ομάδας να αποτελώ μέλος της και το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι μας, με σεβασμό στον σύλλογο και κίνητρο τους στόχους μας, να δώσουμε στον κόσμο όσα επιτέλους του αναλογούν», γράφει χαρακτηριστικά στο μήνυμά του. Η προσμονή για την έναρξη του πρωταθλήματος είναι μεγάλη, με τον ίδιο να δηλώνει πανέτοιμος να φορέσει ξανά τη φανέλα με το κίτρινο χρώμα.
Σκληρή δουλειά χωρίς μεγάλα λόγια
Κοιτάζοντας την επόμενη μέρα, ο παίκτης επιλέγει να κρατήσει χαμηλούς τόνους αποφεύγοντας τις μεγάλες υποσχέσεις προς τον κόσμο. Όπως λέει ο ίδιος, οι φίλαθλοι έχουν χορτάσει από λόγια και πλέον ζητούν μόνο πράξεις που να αντικατοπτρίζουν το μέγεθος του ιστορικού συλλόγου.
«Οι υποσχέσεις νομίζω περισσεύουν σε έναν λαό που χόρτασε απ’ αυτές, οπότε το μόνο που θα ήθελα να πω στον κόσμο είναι ότι με το κεφάλι κάτω και σκληρή δουλειά, θα δώσουμε τα πάντα για να σταθούμε αντάξιοι της αύρας και της ιστορίας του συλλόγου που εκπροσωπούμε», καταλήγει στο κείμενό του. Η σκληρή δουλειά παραμένει το κλειδί για να επαναφέρουν τον Άρη στις υψηλές θέσεις του βαθμολογικού πίνακα.