Η Βιλερμπάν προχωρά σε ριζικές αλλαγές στο ρόστερ της, με τον Μπαστιάν Βοτιέ να αποτελεί παρελθόν από το δυναμικό της ομάδας του Τόνι Πάρκερ. Ο 27χρονος σέντερ, ο οποίος είχε αποκτηθεί το καλοκαίρι του 2025 με διετές συμβόλαιο, μετακομίζει πλέον στην Ισπανία για λογαριασμό της Μπιλμπάο.
Στρατηγική αναβάθμιση στην ASVEL
Η αποχώρηση του Βοτιέ εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλάνο εκκαθάρισης, καθώς ο σύλλογος στοχεύει σε σημαντική αύξηση του προϋπολογισμού του για τη σεζόν 2026-27. Η διοίκηση επιδιώκει τη δημιουργία μιας ομάδας επιπέδου Final Four, με τον Γάλλο σέντερ να μην περιλαμβάνεται στα πλάνα της επόμενης μέρας, σε αντίθεση με παίκτες όπως οι Ντέιβιντ Λάιτι, Έντβιν Τζάκσον και Εμπάιγ Ντιαγέ που αναμένεται να παραμείνουν.
Παρά την αποχώρησή του, ο Βοτιέ άφησε το στίγμα του κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στη Λυών. Τον Δεκέμβριο του 2025, αναδείχθηκε MVP της 18ης αγωνιστικής της EuroLeague, πετυχαίνοντας 28 πόντους στη νίκη επί της Αναντολού Εφές. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την πρόθεση της ομάδας να αναζητήσει αθλητές υψηλότερου βεληνεκούς από την αγορά του NBA και της Ευρώπης.