Καλαμάτα: Η θετική απόφαση για την αδειοδότηση επισφραγίζει τις ενέργειες της διοίκησης

Καλαμάτα: Η θετική απόφαση για την αδειοδότηση επισφραγίζει τις ενέργειες της διοίκησης

Η Καλαμάτα πέτυχε τον στόχο της και έλαβε τελικά το «πράσινο φως» για την αδειοδότηση της. Μετά από μια διαδικασία σε δεύτερο βαθμό, η αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ έδωσε την έγκριση που χρειαζόταν η μεσσηνιακή ΠΑΕ.

Επιβεβαίωση από τη διοίκηση

Η ομάδα εξέδωσε ανακοίνωση μόλις έγινε γνωστή η απόφαση, μιλώντας για δικαίωση των προσπαθειών της. Σύμφωνα με τη διοίκηση, η κίνηση αυτή αποδεικνύει πως πληρούνται όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις για το μέλλον.

Τι αναφέρει ο σύλλογος για το μέλλον

Αναλυτικά, στην επίσημη τοποθέτηση της η ΠΑΕ αναφέρει:

«Η ΠΑΕ Καλαμάτα εξασφάλισε, όπως αναμενόταν, αδειοδότηση επιπέδου Super League 1 για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027, μετά την έφεση που κατέθεσε και εξετάστηκε από την αρμόδια Επιτροπή Εφέσεων Αδειοδότησης της ΕΠΟ.

Η θετική απόφαση δικαιώνει τις ενέργειες της διοίκησης και επιβεβαιώνει ότι ο σύλλογος πληροί τις προϋποθέσεις αδειοδότησης για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Συνεχίζουμε απρόσκοπτα την υλοποίηση του σχεδιασμού μας για τη νέα σεζόν, με μοναδικό γνώμονα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη Μαύρη Θύελλα και τον κόσμο της.»

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KALAMATA FC (@fckalamata_official)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ