Ο προπονητής της ΑΕΚ, Ζοάν Πλάθα, παραδέχτηκε την ανωτερότητα του Προμηθέα μετά την ήττα της ομάδας του με σκορ 100-95.
Ο Ισπανός προπονητής δήλωσε στην κάμερα της ΕΡΤ:
“Ήταν καλύτεροι από εμάς, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο.
Δείτε επίσης: ΑΕΚ: Η επίσκεψη στην Πάτρα και το μήνυμα του «Τροπαίου του Ευ Αγωνίζεσθαι» στα παιδιά της πόλης
Η διαφορά των 19 πόντων που κατάφεραν να αποκτήσουν ήταν πάρα πολύ μεγάλη για να την αντισταθούμε”.