Η Microsoft οραματίζεται μια κονσόλα Xbox επόμενης γενιάς που βασίζεται στον cloud processing

Η Microsoft οραματίζεται μια κονσόλα Xbox επόμενης γενιάς που βασίζεται στον cloud processing

Φαίνεται ότι η Microsoft σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί τη δύναμη του cloud processing για την επόμενη γενιά του Xbox. Εδώ και πάνω από δέκα χρόνια, η Microsoft έχει υποσχεθεί να εφαρμόσει τη χρήση του cloud σε παιχνίδια του Xbox One. Η κύρια εφαρμογή αυτής της ιδέας βρίσκεται στη λειτουργία πολλαπλών παικτών Wrecking Zone του παιχνιδιού Crackdown 3, που χρησιμοποιεί την επεξεργασία μέσω cloud για να τρέξει το μοντέλο καταστροφών του παιχνιδιού και να συγχρονίσει όσα βλέπουν όλοι οι παίκτες.

Ωστόσο, δικαστικά έγγραφα που κατά λάθος δημοσιεύτηκαν, περιλαμβάνουν ένα εσωτερικό σχέδιο της Microsoft που περιλαμβάνει αρχικές λεπτομέρειες για την επόμενη γενιά της κονσόλας και φαίνεται ότι το cloud processing είναι ξανά στο επίκεντρο. Το έγγραφο παρουσιάζει τις καινοτομίες που εισήχθησαν σε κάθε γενιά του Xbox, συμπεριλαμβανομένου του Xbox Live για την αρχική κονσόλα, ενός ψηφιακού καταστήματος και του Kinect για το Xbox 360, του Game Pass για το Xbox One και του Project xCloud για το Xbox Series X / S. Μεταξύ των καινοτομιών που παρουσιάζονται για την επόμενη γενιά της κονσόλας, το έγγραφο αναφέρει τα “υβριδικά cloud games” και μια “καθηλωτική πλατφόρμα παιχνιδιών και εφαρμογών”.

Μια άλλη σελίδα του εγγράφου παρουσιάζει αρχικές ιδέες για την πιθανή μορφή του gaming στην επόμενη γενιά, συμπεριλαμβανομένων θεμάτων όπως η μηχανική εκμάθηση, η τεχνητή νοημοσύνη και η κλιμακούμενη αρχιτεκτονική του hardware. Ανάμεσα στα προτεινόμενα θέματα περιλαμβάνονται τα “ντόπια / βελτιωμένα” παιχνίδια για το cloud.

Σύμφωνα με το έγγραφο, το όραμα της Microsoft είναι “να αναπτύξει μια επόμενη γενιά υβριδικής πλατφόρμας παιχνιδιών, ικανή να εκμεταλλεύεται τη συνδυασμένη ισχύ του πελάτη και του cloud για να προσφέρει ακόμα πιο καθηλωτικές εμπειρίες και εντελώς νέες κατηγορίες εμπειριών σε video games”.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ