Η Apple διακόπτει την υποστήριξη των πελατών μέσω X (Twitter)


Σύμφωνα με αναφορές του MacRumors, η εταιρεία Apple δεν θα παρέχει πλέον υποστήριξη μέσω του X (πρώην Twitter). Όταν κάποιος προσπαθεί να αποστείλει μήνυμα στον λογαριασμό Apple Support, του προτείνεται να επισκεφτεί τη γενική σελίδα υποστήριξης στην ιστοσελίδα της Apple. Ο λογαριασμός ανταποκρίνεται αυτοματοποιημένα σε οποιαδήποτε ερώτηση. Σύμφωνα με το The Verge, όταν γίνεται ερώτηση σχετικά με πρόβλημα στο iPhone 15, η απάντηση παρέχεται ως εξής: “Φαίνεται ότι αντιμετωπίζετε ένα πρόβλημα με το iPhone σας. Μπορούμε να βοηθήσουμε, αλλά για να συνεχίσουμε τον διάλογο σε ένα διαφορετικό κανάλι, χρειάζεται να μεταφερθείτε εκεί”. Το μήνυμα περιλαμβάνει επίσης έναν σύνδεσμο προς τη σελίδα υποστήριξης του iPhone.

Αυτή η αλλαγή σημαίνει επίσης ότι το Apple Support δεν θα παρέχει υποστήριξη σε πελάτες που αναφέρουν την εταιρεία στις αναρτήσεις τους.

Τέλος, φαίνεται ότι το Apple Support δεν απαντά πλέον σε ερωτήσεις πελατών στα σχόλια των βίντεο που ανεβάζει στο YouTube.

Ο λογαριασμός Apple Support πλέον σας κατευθύνει στην ιστοσελίδα της εταιρείας. 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ