Μπέριλ ΜακΚίσικ: Το συγκινητικό «αντίο» στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό μετά από επτά σεζόν

Μπέριλ ΜακΚίσικ: Το συγκινητικό «αντίο» στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό μετά από επτά σεζόν

Ένας μεγάλος κύκλος κλείνει για τον Σακίλ ΜακΚίσικ, ο οποίος αποχαιρετά τον Ολυμπιακό μετά από επτά γεμάτες σεζόν. Ο Αμερικανός γκαρντ, που υπήρξε βασικό στέλεχος των «ερυθρολεύκων» και πανηγύρισε μαζί τους τίτλους, πρωταθλήματα και την κατάκτηση της EuroLeague, ανοίγει πλέον ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του έχοντας αποδεχθεί πρόταση από άλλη ομάδα.

Το «αντίο» του παίκτη και η επιθυμία της συζύγου

«ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ. Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια», έγραψε ο ίδιος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο 36χρονος αθλητής τόνισε πως η Ελλάδα έγινε το σπίτι του και πως οι στιγμές που έζησε φορώντας τα ερυθρόλευκα θα παραμείνουν χαραγμένες μέσα του. Παράλληλα, η σύζυγός του, Μπέριλ ΜακΚίσικ, θέλησε να αποχαιρετήσει τον κόσμο της ομάδας με δικό της μήνυμα, ενώ εξέφρασε δημόσια την επιθυμία της να αποσυρθεί η φανέλα με το νούμερο 77, αναγνωρίζοντας την προσφορά του συζύγου της.

«Ευχαριστώ όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής μας στην Ελλάδα. Και ένα ευχαριστώ στους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Θα μας λείψετε όλοι», ανέφερε χαρακτηριστικά η Μπέριλ. Η οικογένεια ΜακΚίσικ έζησε στον Πειραιά για επτά χρόνια, διάστημα κατά το οποίο απέκτησαν δύο παιδιά, με τον μεγαλύτερο γιο τους να μαθαίνει να μιλάει ελληνικά. Ο Σακίλ, από την πλευρά του, υποσχέθηκε πως ο Ολυμπιακός θα αποτελεί πάντα κομμάτι της ζωής του, ανεξάρτητα από τις μελλοντικές του επιλογές.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ