Ο κινητήρας που τερματίζει το ντίζελ – Λειτουργεί με υδρογόνο και φτάνει τα 4.800 κ.εκ.

Ο κινητήρας που τερματίζει το ντίζελ – Λειτουργεί με υδρογόνο και φτάνει τα 4.800 κ.εκ.

Η μετάβαση σε βιώσιμες πηγές ενέργειας στον τομέα των μεταφορών είναι απαραίτητη, ιδίως σε οχήματα βαρέων φορτηγών, αεροπλάνων και πλοίων. Ευτυχώς, διαπιστώνουμε διαρκώς την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και εναλλακτικών λύσεων που θα οδηγήσουν σε πιο οικολογικές και αποδοτικές κινητήριες μονάδες.

Μία από τις προτάσεις για τη μείωση της χρήσης του ντίζελ είναι η καύση υδρογόνου. Στο πλαίσιο αυτό, η JCB παρουσίασε έναν κινητήρα υδρογόνου χωρητικότητας 4,8 λίτρων, ιδανικό για βαρέα οχήματα και ειδικότερα για γεωργικά και κατασκευαστικά μηχανήματα. Αυτή η επένδυση ύψους 114 εκατομμυρίων ευρώ έγινε με σκοπό να πειραματιστούν και να κατασκευαστούν 50 πρωτότυπα αυτού του νέου κινητήρα.

Ο κινητήρας χρησιμοποιεί υδρογόνο για καύση και αποτελεί μια εναλλακτική λύση σε σχέση με τους κινητήρες που χρησιμοποιούν ηλεκτροκινητήρες με κυψέλες υδρογόνου για τη μετατροπή του υδρογόνου σε ηλεκτρική ενέργεια. Η εταιρεία επιλέγει να χρησιμοποιήσει κινητήρες εσωτερικής καύσης γιατί είναι πιο απλοί και προσιτοί σε σχέση με τις άλλες τεχνολογίες.

Ένα άλλο πρόβλημα με τη χρήση υδρογόνου ως καύσιμο είναι η έλλειψη υποδομών παραγωγής και μεταφοράς. Ωστόσο, αναμένεται η μεγάλη ζήτηση για υδρογόνο τα επόμενα χρόνια, καθώς θα παράγεται κυρίως από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Συνεπώς, αναμένεται να αναπτυχθούν πλήρως οι υποδομές παραγωγής και διανομής υδρογόνου.

Τέλος, η JCB ανέπτυξε επίσης ένα σύστημα δεξαμενής υδρογόνου που μπορεί να τοποθετηθεί σε οχήματα όπως τρακτέρ και ρυμουλκούμενα, επιτρέποντας τη μεταφορά μεγάλου όγκου υδρογόνου για τον εφοδιασμό των οχημάτων που χρησιμοποιούν αυτό το καύσιμο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ