Γιατί η Renault πιστεύει πως οι θερμικοί κινητήρες θα εξακολουθούν να είναι υπαρκτοί μετά το 2035

Γιατί η Renault πιστεύει πως οι θερμικοί κινητήρες θα εξακολουθούν να είναι υπαρκτοί μετά το 2035

Ο Roberto Miguel Nieto, διευθυντής εξέλιξης και καινοτομίας της Renault, εξηγεί τους λόγους που κάνουν τη Renault να πιστεύει πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι η μοναδική λύση για το μέλλον.

Σύμφωνα με τον Nieto, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμα πολλές δυνατότητες ακόμη και μετά το 2035, παρά την απαγόρευση της πώλησης αυτοκινήτων με τέτοιους κινητήρες από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Στην συνέντευξή του, εκφράζει αισιοδοξία για τις υβριδικές τεχνολογίες και υποστηρίζει ότι η ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί τη μοναδική λύση για τις εκπομπές CO2.

Ο Nieto επισημαίνει ότι σε αναπτυσσόμενες χώρες όπως η Ινδία, το 90% των αυτοκινήτων που θα πωλούνται το 2030 θα είναι θερμικά, υβριδικά ή πλήρως υβριδικά. Έτσι, ο όμιλος Renault εξετάζει τις μελλοντικές τεχνολογίες για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, επιδιώκοντας να προσφέρει επιλογές που θα ταιριάζουν στις ανάγκες του κάθε χρήστη.

Η Renault εστιάζει στην εξέλιξη της τεχνολογίας της καύσης υδρογόνου από τους θερμικούς κινητήρες, με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης και την αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας. Ο όμιλος Renault βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης αυτών των τεχνολογιών, προσπαθώντας να παραμείνει πρωτοπόρος σε έναν τομέα που εξελίσσεται δίπλα στην ηλεκτροκίνηση.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ