Απόλλων Πάτρας: Η επίσημη θέση της ομάδας για τη wild card και το ζήτημα της συμμετοχής στη Stoiximan GBL

Απόλλων Πάτρας: Η επίσημη θέση της ομάδας για τη wild card και το ζήτημα της συμμετοχής στη Stoiximan GBL

Δυσαρέσκεια κυριαρχεί στις τάξεις του Απόλλωνα Πάτρας μετά την απόφαση της ΕΟΚ να παραχωρήσει τη διαθέσιμη wild card για την Elite League στην Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου. Οι άνθρωποι της ομάδας περίμεναν μια διαφορετική εξέλιξη, καθώς ήταν η δεύτερη διαδοχική χρονιά που κατέθεσαν επίσημο αίτημα για να συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα παρά τον περσινό υποβιβασμό τους.

Η αιχμηρή αντίδραση της ιστορικής ομάδας

Μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, ο σύλλογος επέλεξε έναν λακωνικό και ειρωνικό τρόπο για να φανερώσει τη θέση του. Χρησιμοποίησαν τη φράση «Ανθ’ ημών Γουλιμής», θυμίζοντας μια παλιά πολιτική ιστορία από το 1895. Πρόκειται για την περίφημη ατάκα του Χαρίλαου Τρικούπη, ο οποίος ηττήθηκε τότε από έναν άσημο αντίπαλο.

Φέτος μάλιστα είναι μια πολύ ιδιαίτερη χρονιά για τους Πατρινούς, αφού η ομάδα κλείνει 100 χρόνια ζωής. Αντί για τα παρκέ της Elite League, ο Απόλλων θα βρεθεί να αγωνίζεται στα γήπεδα της National League 1, γεγονός που προκαλεί έντονες συζητήσεις ανάμεσα στους φιλάθλους. Η ειδική επιτροπή της ομοσπονδίας προτίμησε το Αρκαλοχώρι, αφήνοντας εκτός σχεδιασμού ένα από τα πιο ιστορικά σωματεία της χώρας.

Πώς διαμορφώνεται το κλίμα στις επάλξεις

Εκατοντάδες σχόλια συνοδεύουν πλέον την ψηφιακή ανάρτηση του σωματείου, με τον κόσμο να εκφράζει την απογοήτευσή του για τα κριτήρια που τέθηκαν. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που αμφισβητούν αν αξιολογήθηκαν σωστά οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση της κάρτας. Παραμένει ασαφές αν θα υπάρξει κάποια επίσημη συνέχεια ή αν ο σύλλογος θα εστιάσει πλέον αποκλειστικά στη νέα δοκιμασία της National League 1.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ