Με καθαρό το τοπίο για τη συνέχεια, η Καλαμάτα προχωρά ανενόχλητη στον προγραμματισμό του ρόστερ της. Η διοίκηση της ομάδας βλέπει επιτέλους το πράσινο φως μετά από μια σύντομη περιπέτεια με τα χαρτιά της.
Τέλος στις ανησυχίες για τη Μαύρη Θύελλα
Επίσημα πλέον η ΕΠΟ άναψε το πράσινο φως, καθώς το Όργανο Εφέσεων Αδειοδότησης έκανε δεκτή την αίτηση της ΠΑΕ. Λύθηκαν έτσι τα χέρια των ανθρώπων της ομάδας, οι οποίοι είχαν βρεθεί αντιμέτωποι με ένα αρχικό «όχι» από το πρωτοβάθμιο όργανο.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η Καλαμάτα απαλλάσσεται από κάθε περιορισμό για τις μεταγραφές που σχεδιάζει να κάνει το φετινό καλοκαίρι. Η άδεια συμμετοχής στο επόμενο πρωτάθλημα είναι γεγονός, ενώ την ίδια ώρα διαγράφηκε και το πρόστιμο των δέκα χιλιάδων ευρώ που της είχε επιβληθεί.
Η απόφαση της ομοσπονδίας
«Το Όργανο Εφέσεων Αδειοδότησης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κατά τη συνεδρίασή του στις 19.06.2026 εξέτασε:
Tο φάκελο της ποδοσφαιρικής ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «Π.Σ. Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ 2019 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και την υπ’ αριθμόν 12605/15.06.2026 έφεση της ΠΑΕ «Π.Σ. Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ 2019 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» κατά της υπ’ αριθμ. 29/10.06.2026 απόφασης του Πρωτοβάθμιου Οργάνου Αδειοδότησης (ΠΟΑ) Ε.Π.Ο. και έλαβε την ακόλουθη απόφαση:
Ακυρώνει και εξαφανίζει την εκκαλουμένη απόφαση του Πρωτοβαθμίου Οργάνου Αδειοδότησης.
Χορηγεί άδεια στην ΠΑΕ με την επωνυμία «Π.Σ. Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ 2019 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» για τη διασυλλογική διοργάνωση του Ελληνικού Πρωταθλήματος Α’ Εθνικής Επαγγελματικής Κατηγορίας Ποδοσφαίρου (Super League 1) για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.
Ανακαλεί το επιβληθέν χρηματικό πρόστιμο των δέκα χιλιάδων ευρώ (10.000 ευρώ).
Απορρίπτει το αίτημα της εκκαλούσας ΠΑΕ για επιστροφή του κατατεθέντος από αυτή παραβόλου».