Digital Foundry: Πολλά εμπόδια στην ομαλή υποστήριξη VRR από το dock του Nintendo Switch 2 (βίντεο)

Digital Foundry: Πολλά εμπόδια στην ομαλή υποστήριξη VRR από το dock του Nintendo Switch 2 (βίντεο)

Η υποστήριξη του VRR στο Nintendo Switch 2 προκαλεί συζητήσεις για την τεχνική της εφικτότητα και τις προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν.

Τεχνικά εμπόδια για το VRR στο Nintendo Switch 2 σε docked mode

Η δυνατότητα ενεργοποίησης του Variable Refresh Rate (VRR) στο Nintendo Switch 2 όταν βρίσκεται σε docked mode δεν αποκλείεται τεχνικά, αλλά συνοδεύεται από πολλές προκλήσεις. Σύμφωνα με τους ειδικούς του Digital Foundry, η βασική δυσκολία δεν πηγάζει από το chip που διαχειρίζεται το dock, αφού η διαδικασία authentication λαμβάνει χώρα πριν από την έξοδο σήματος και είναι ξεχωριστή.

Το μεγαλύτερο εμπόδιο φαίνεται να προέρχεται από τη μετατροπή DisplayPort σε HDMI μέσω USB-C, όπως συμβαίνει και με το Steam Deck, η οποία περιορίζει την απρόσκοπτη εφαρμογή του VRR. Παρόλα αυτά, το Digital Foundry υποστηρίζει πως είναι τεχνικά εφικτό να υποστηρίξει το dock VRR, ωστόσο κάποιες δυσκολίες μπορεί να εμποδίσουν μια ακαριαία και plug-and-play εμπειρία, κάτι που περιμένουν οι χρήστες των κονσολών.

Η τρέχουσα κατάσταση της υποστήριξης 40 FPS στο Nintendo Switch 2

Ένα ακόμη σημαντικό σημείο που θίγει το Digital Foundry είναι η περιορισμένη υποστήριξη των 40 FPS σε παιχνίδια Nintendo Switch 2, παρά τη δυνατότητα της οθόνης με ρυθμό ανανέωσης 120 Hz. Ενώ μέχρι στιγμής λίγοι τίτλοι αξιοποιούν πλήρως αυτήν τη δυνατότητα, η τάση δείχνει ότι θα υπάρξει επέκταση στο μέλλον.

Παραδείγματα όπως το Cyberpunk 2077 που υποστηρίζει ήδη 40 FPS, δείχνουν ότι η εμπειρία παιχνιδιού σταδιακά θα βελτιωθεί, δίνοντας το κίνητρο στους προγραμματιστές να εξερευνήσουν ακόμη περισσότερες επιλογές για ομαλή απόδοση και υψηλότερο frame rate.

Πρόεδρος Nintendo: Αν δεν αντέχουν οικονομικά το Switch 2, τα παιδιά ας γνωρίσουν τους ήρωές μας με άλλους τρόπους

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ