Μια δυναμική προσέγγιση από τη Mazda, η οποία αποκαλύπτει τις φιλόδοξες στρατηγικές της για το άμεσο μέλλον.
Φυσικά, οι σκέψεις όλων στρέφονται γύρω από το μέλλον του MX-5 και την πιθανή επιστροφή του RX-7. Ωστόσο, πέρα από τα εμβληματικά αυτά μοντέλα, οι Ιάπωνες έχουν σχεδιάσει και άλλες καινοτομίες. Ας δούμε αναλυτικά τις τελευταίες ανακοινώσεις της Mazda.
Οκτώ χρόνια μετά το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς του CX-5, το νέο μοντέλο είναι ήδη καθ’ οδόν. Πρόκειται για ένα crossover που θα διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στα μελλοντικά πλάνα του brand, στο πλαίσιο του γνωστού «Phase 2», το οποίο θα σηματοδοτήσει τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση μεταξύ 2025 και 2027.
Σε αντίθεση με το CX-50 Hybrid, που προέκυψε από συνεργασία με την Toyota, το επερχόμενο CX-5 θα είναι αποκλειστικά προϊόν της Mazda, εξοπλισμένο με νέο υβριδικό κινητήρα ο οποίος θα έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί εσωτερικά.
Παράλληλα, η Mazda αναμένεται να απλοποιήσει τη γκάμα των μοντέλων της, προσφέροντας λιγότερες εκδόσεις σε σχέση με το σήμερα.
Όμως οι εξελίξεις δεν σταματούν εδώ. Μέχρι το 2027, θα έχουμε τη δυνατότητα να δούμε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, σχεδιασμένο πάνω σε νέα πλατφόρμα. Υπάρχει πιθανότητα να διατεθούν και υβριδικές εκδόσεις αργότερα.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, η Mazda εργάζεται και πάνω σε νέο Skyactiv-Z κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος αναμένεται να παρουσιαστεί επίσης το 2027. Αν και οι λεπτομέρειες είναι περιορισμένες, οι προσδοκίες είναι υψηλές για την αποδοτικότητα και τις επιδόσεις του κινητήρα αυτού, καθώς αναμένεται να έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Ο κινητήρας θα είναι τετρακύλινδρος και θα αντικαταστήσει τους Skyactiv-G και Skyactiv-X.