Ακόμα και χωρίς το αμάξωμα από ανθρακονήματα, η Bugatti Tourbillon αποπνέει μια εκπληκτική παρουσία. Οι φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει διαδικτυακά αντικατοπτρίζουν απόλυτα αυτή την εντύπωση.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η νέα νομοθεσία και το υβριδικό σύστημα μετάδοσης που υιοθετήθηκε στο νέο αυτοκίνητο αναγκάζουν τη γαλλική μάρκα να απομακρυνθεί από την πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε στα μοντέλα Veyron και Chiron. Παρ’ όλα αυτά, η εμφάνιση του σασί είναι πραγματικά εντυπωσιακή.
Η δημιουργία της Tourbillon προϋποθέτει πολλαπλές προκλήσεις για τους κατασκευαστές της. Ήδη απαιτείται ένα σασί που να διατηρεί τις διαστάσεις ανάλογες με αυτές της Chiron, ενώ έχει προστεθεί η ανάγκη για έναν V16 κινητήρα σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρες, κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και φυσικά μπαταρίες.
Επισημαίνουμε ότι το νέο κινητήριο σύστημα είναι μακρύτερο σε σύγκριση με το παλιό W16, και οι ηλεκτρικές μονάδες απαιτούν επίσης επιπλέον χώρο. Οι μπαταρίες έχουν σχήμα Τ και είναι τοποθετημένες πίσω από τα καθίσματα, τα οποία είναι συγκεντρωμένα πιο κοντά το ένα στο άλλο, καθώς και στο τούνελ του κιβωτίου. Ωστόσο, το τιμόνι και τα πεντάλ έχουν μετακινηθεί προς τον οδηγό, για να επιτρέψουν στους δύο μπροστινούς ηλεκτροκινητήρες να χωρέσουν ακριβώς πίσω από τον μικρό αποθηκευτικό χώρο.
Αναφορικά με τις λεπτομέρειες, το μεταξόνιο της Tourbillon είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από 1 εκατοστό σε σχέση με αυτό της Chiron. Σημαντικές είναι οι οκτώ ψυκτικές μονάδες και τα ψαλίδια, τα οποία έχουν αναπτυχθεί με τεχνολογία 3D. Αυτές οι τελευταίες στοιχεία προήλθαν από την εταιρεία Divergent, γνωστή για την εξέλιξη του Czinger 21C.