Η BMW M ετοιμάζεται να εισέλθει στην εποχή των ηλεκτρικών επιδόσεων, με το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, την (ZA0) iM3, να αναμένεται το 2027.
Μετά την iM3, οι λάτρεις της βαυαρικής μάρκας θα έχουν την ευκαιρία να δουν, το 2028, την πρώτη πλήρως ηλεκτρική M4, γνωστή με την κωδική ονομασία ZA2. Αυτή η νέα προσθήκη θα σηματοδοτήσει μια σημαντική στροφή για την BMW M προσφέροντας ακριβώς την ηλεκτρική απόδοση που αναζητούν οι σύγχρονοι οδηγοί.
Και τα δύο μοντέλα θα βασίζονται στην πλατφόρμα Neue Klasse, που είναι προγραμματισμένη να λανσαριστεί το 2025. Σε αντίθεση με την M3, η νέα σειρά M4 θα διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η G84 M3 θα είναι η τελευταία παραλλαγή που θα χρησιμοποιεί κινητήρα εσωτερικής καύσης στην σειρά M3/M4.
Παρά το γεγονός ότι δεν έχουμε δει ακόμη πρωτότυπα της επόμενης BMW M4 στους δρόμους, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η τελική σχεδίαση θα είναι εμπνευσμένη από την NA2 i4. Η νέα γυρισμένη εμφάνιση θα είναι πιο φουτουριστική σε σχέση με την τρέχουσα M4, με στόχο να προσελκύσει μια νέα γενιά αγοραστών, που επιθυμούν κάτι πιο εξελιγμένο και αθλητικό από την BMW.
Αν και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου παραμένουν στο σκοτάδι, υπάρχουν φήμες ότι η ZA0 iM3 και η ZA2 iM4 θα μπορούσαν να αποδίδουν περίπου 700 ίππους. Η BMW M ενδέχεται να προσφέρει πολλές διαφορετικές εκδόσεις των M3 και M4 EV, παρέχοντας επιλογές ισχύος σύμφωνα με τις επιθυμίες των πελατών. Ενώ οι εικασίες μιλούν για εκπληκτική ισχύ της τάξης των 1.340 ίππων, αυτή η πληροφορία φαίνεται απίθανη να επιβεβαιωθεί.