Πολιτικές αντιπαραθέσεις για τη μείωση του ορίου ταχύτητας

Πολιτικές αντιπαραθέσεις για τη μείωση του ορίου ταχύτητας

Υπουργός Μεταφορών αναζητά τρόπους ανατροπής της απόφασης του Δήμου στο κεντρικό οδικό δίκτυο, το οποίο εξυπηρετεί περισσότερα από 1,1 εκατομμύριο οχήματα καθημερινά.

Ο νέος Υπουργός Μεταφορών της Γαλλίας, Francois Durovray, έχει βρεθεί στο επίκεντρο μιας σημαντικής διαμάχης σχετικά με την περιφερειακή οδό του Παρισιού, όπου η ταχύτητα περιορίζεται πλέον στα 50 χλμ./ώρα. Ο υπουργός υποστηρίζει ότι: «Η Δήμαρχος του Παρισιού δεν έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να λάβει μια τέτοια απόφαση». Παρά τις επιθέσεις, η Anne Hidalgo παραμένει αμετακίνητη στην προσέγγισή της.

Η νέα πολιτική για τη μείωση της ταχύτητας από 70 σε 50 χλμ./ώρα στην περιφερειακή οδό του Παρισιού αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή την 1η Οκτωβρίου. Ο στόχος του υπουργού Durovray είναι να αναδείξει τις αντιρρήσεις του έναντι της απόφασης του δημαρχείου του Παρισιού.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

«Ο περιφερειακός δρόμος είναι δημοτικός δρόμος. Η Δήμαρχος έχει νόμιμο δικαίωμα να προσδιορίσει το όριο ταχύτητας στα 50 χλμ./ώρα. Ωστόσο, καλώ την Δήμαρχο και τους λοιπούς εμπλεκόμενους να κατανοήσουν ότι αυτός ο δρόμος εξυπηρετεί όχι μόνο τους Παριζιάνους, αλλά όλη την Γαλλία», δήλωσε ο υπουργός σε συνέντευξή του στη τηλεόραση.

«Αυτή η απόφαση δεν είναι μόνο στο χέρι της Δημάρχου του Παρισιού», τόνισε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Le Parisien.

«Ας εξετάσουμε πώς μπορούμε να βρούμε μια μέση λύση ανάμεσα στα περιβαλλοντικά ζητήματα που υποστηρίζει η δήμαρχος και τις ανάγκες των πολιτών καθημερινά», πρόσθεσε ο Υπουργός Μεταφορών, καλώντας την Anne Hidalgo και την Περιφερειάρχη του Παρισιού σε διάλογο.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Ωστόσο, το Δημαρχείο του Παρισιού δεν έχει ανταποκριθεί ακόμα στο κάλεσμα του υπουργού. Μέσω του αναπληρωτή της για θέματα Μεταφορών, του οικολογιστή David Belliard, επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της να προχωρήσει στη μείωση του ορίου ταχύτητας, υπογραμμίζοντας σε ραδιοφωνική συνέντευξη ότι: «Η μείωση του ορίου ταχύτητας είναι νόμιμη και έχουμε δεσμευτεί γι’ αυτό κατά τις δημοτικές εκλογές του 2020».

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον κεντρικό οδικό άξονα – έναν από τους πιο πολυσύχναστους στη Γαλλία – καταγράφονται άνω των 1,1 εκατομμυρίων μετακινήσεων ημερησίως, ενώ κατά μήκος των 35 χιλιομέτρων της περιφερειακής οδού έχουν τοποθετηθεί 18 φωτογραφικά ραντάρ ταχύτητας. Για το λόγο αυτό, η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας θα αποφέρει σίγουρες ποινές.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ