Η Τελευταία Αερόψυκτη Porsche: Ένας Θρύλος στην Ιστορία Αγώνων

Η Τελευταία Αερόψυκτη Porsche: Ένας Θρύλος στην Ιστορία Αγώνων

Δείτε το αυτοκίνητο που αποτυπώνεται στις φωτογραφίες — είναι κάτι το ξεχωριστό και έχει φτιαχτεί την ημέρα που απεβίωσε ο Ferry Porsche, γιος του ιδρυτή της Porsche.

Προς το τέλος της χιλιετίας, η γερμανική κατασκευάστρια αποφάσισε να αποχωριστεί τους αερόψυκτους κινητήρες, μεταβαίνοντας στους υδρόψυκτους. Αυτή η αλλαγή προκάλεσε αναστάτωση στους φανατικούς οπαδούς της μάρκας. Πολλοί ισχυρίζονται ότι η 911 έχασε τον χαρακτηριστικό και συναρπαστικό, κατά τη γνώμη μας, ήχο της. Αν είχατε την ευκαιρία να οδηγήσετε μια 993 και μετά μια 996, θα καταλαβαίνατε ακριβώς τι εννοούμε.

porsche 993 b

Επιπλέον, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το τελευταίο αερόψυκτο μοντέλο που βγήκε από το εργοστάσιο ήταν μια Carrera 4S στις 31 Μαρτίου του 1998. Πέντε ημέρες αργότερα, αποδείχτηκε ότι υπήρχε και μια Turbo έτοιμη προς παράδοση, παραγγελθείσα το 1997 από τον συγγραφέα Clauss Vandenborg, ο οποίος ζητούσε ιδιαίτερο εξοπλισμό, γεγονός που καθυστέρησε την παραλαβή.

Ο Clauss πλήρωσε τότε 327.617 μάρκα (Δυτικής Γερμανίας), εκ των οποίων τα 100.000 ήταν για επιπλέον αξεσουάρ. Μεταξύ αυτών ήταν η αναβάθμιση του κινητήρα στους 450 ίππους — αντίστοιχη με αυτή της Turbo S. Επιπλέον, το αυτοκίνητο διέθετε ρεζερβουάρ 92 λίτρων και φρένα της Brembo.

porsche 993 c

Αυτό το μοντέλο ονομάστηκε Last Waltz και φέρει τα αντίστοιχα διακοσμητικά. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Clauss το πούλησε σε λιγότερο από 12 μήνες από την απόκτησή του. Η 993 βρέθηκε στην Ιαπωνία για 16 χρόνια, επιστρέφοντας στην Ευρώπη το 2015.

porsche 993 d

Από τότε, παρά τις πολλές αλλαγές ιδιοκτησίας, το αυτοκίνητο έχει μόλις 11.029 χιλιόμετρα στο κοντέρ και είναι σε άριστη κατάσταση τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Ανυπομονούμε να δούμε πόσο θα πωληθεί, καθώς θα δημοπρατηθεί σύντομα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ