Η Dacia σημείωσε μεγάλη επιτυχία τα τελευταία χρόνια, αφού αναβίωσε υπό τη Renault, προσφέροντας αξία και ποιότητα σε λογικές τιμές.
Σε έναν κόσμο όπου τα αυτοκίνητα γίνονται ολοένα και ακριβότερα, η Dacia προσφέρει οικονομικές λύσεις με εφαρμοστό μίγμα χαρακτηριστικών σε μια πλήρη γκάμα μοντέλων που ικανοποιούν διαφορετικές ανάγκες των πελατών της (όπως η Extreme εναλλακτικά με το Journey, που κάνουν τη διαφορά στο στυλ του μοντέλου).
Με μια εταιρική ταυτότητα που αποπνέει απλότητα, αυθεντικότητα και αξιοπιστία σε λογικές τιμές, η Dacia έχει εξελιχθεί σε μια ελκυστική ευρωπαϊκή μάρκα που προσφέρει διαφορετικά μοντέλα.
Είναι πραγματικά μια επιτυχημένη μάρκα μέσα στον όμιλο της Renault, με το 76% των πελατών να έρχονται από άλλες μάρκες. Η πίστη στη μάρκα βρίσκεται στην καρδιά του επιχειρηματικού μοντέλου της Dacia, καθώς οι πελάτες επαναλαμβάνουν την επιλογή τους για ένα ακόμη Dacia ή ένα αυτοκίνητο του ομίλου Renault.
Με το απλό αλλά ισχυρό value for money που προσφέρει η Dacia, καταφέρνει να διατηρεί το κόστος της χαμηλά και την αξία των αυτοκινήτων ψηλά. Έτσι, καταφέρνει να παραμένει στην κορυφή των λιανικών πωλήσεων στην Ευρώπη.
Η ολοκληρωμένη προσέγγιση στην κατασκευή των μοντέλων, η χρήση κοινών εξαρτημάτων μεταξύ των αυτοκινήτων και η ενσωμάτωση τοπικών προμηθευτών σε ανταγωνιστικά βιομηχανικά οικοσυστήματα, αποτελούν κρίσιμους παράγοντες για την επιτυχία της Dacia.
Στο μέλλον, η Dacia επιδιώκει τη διείσδυσή της στην κατηγορία C με στρατηγικά σχεδιασμένα μοντέλα, επεκτείνοντας τη σειρά της για να απευθύνεται σε περισσότερους πελάτες.
Συνοψίζοντας, η Dacia εξελίσσεται με σταθερούς ρυθμούς, προσφέροντας προσιτές και οικολογικές λύσεις ενισχύοντας συνεχώς τη θέση της στην αγορά με τη δημιουργία ποιοτικών αυτοκινήτων που ικανοποιούν τις ανάγκες των οδηγών.