Τα πρώτα πρωτότυπα του υδρογονοκίνητου Toyota Hilux βρίσκονται σε δοκιμές, με τους Ιάπωνες να εξελίσσουν την τεχνολογία ακόμα και σε ένα σκληροτράχηλο Pick-up.
Η Toyota παρουσίασε πριν 9 μήνες το πρώτο πρωτότυπο Hilux με υδρογόνο, που τροφοδοτεί το ηλεκτρικό του σύστημα κίνησης. Ένα βήμα προς την πράξη, με πέντε πρωτότυπα στο δρόμο για δοκιμές ασφάλειας και απόδοσης.
Ακόμα πέντε φυσικά πρωτότυπα Hilux βγήκαν από το εργοστάσιο στο Derby της Βρετανίας, χρησιμοποιούμενα για εκθέσεις και παρουσιάσεις νέων τεχνολογιών.
Ένα από αυτά θα παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, μαζί με άλλα πρωτοποριακά μοντέλα της Toyota, προτού παρουσιαστούν στο Παρίσι κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων.
Η Toyota βελτιώνει την αυτονομία, μειώνοντας το κόστος παραγωγής και ενισχύοντας την αντοχή της τεχνολογίας, με στόχο την Ευρώπη ως μια από τις κύριες αγορές των υδρογονοκίνητων οχημάτων της.
Το Hilux υδρογόνου είναι σχεδόν ίδιο με τα θερμικά Hilux σε διαστάσεις, με τα 600 χλμ αυτονομίας να το ξεχωρίζει ως μια καλή λύση για την καθημερινότητα.
Ένα πλεονέκτημα έναντι των ηλεκτρικών οχημάτων είναι ότι τα τρία δοχεία υδρογόνου δεν βαραίνουν όσο οι μπαταρίες, βοηθώντας στην χρήσιμη έλξη και το βάρος του ρυμουλκού Pick-up.
Οι δοχεία υψηλής πίεσης είναι στο κέντρο του σασί, με 330 κυψέλες ενέργειας πάνω από τον εμπρός άξονα.
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες εξασφαλίζουν την τετρακίνηση, προσφέροντας μαζί 182 ίππους και 300 Nm ροπής χωρίς εκπομπές.
Το μόνο μειονέκτημα μπορεί να είναι η απόσταση από το έδαφος που περιορίζεται λόγω των δοχείων υδρογόνου, κάτι σημαντικό για το καθημερινό χρήστη.