Έχουν ήδη ξεκινήσει οι διαδικασίες για να εντοπιστεί και να αντιμετωπιστεί ο υπαίτιος υπάλληλος, δηλώνει με κοινή ανακοίνωση η Ο.ΣΥ. και η ΟΑΣΑ.
Ο οδηγός του ΟΑΣΑ παραπέμφθηκε στο πειθαρχικό, μετά από περιστατικό όπου ρώτησε έναν επιβάτη με αναπηρικό αμαξίδιο γιατί προσπαθεί να βγει έξω από το λεωφορείο. Με ανακοίνωση τους, η ΟΑΣΑ και η Ο.ΣΥ καταδικάζουν από κοινού την απρεπή και ακατάλληλη συμπεριφορά του οδηγού, η οποία δεν αντικατοπτρίζει τις αξίες του Αστικού Ομίλου Συγκοινωνιών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Οι διοικήσεις της Ο.ΣΥ. και της ΟΑΣΑ, ενημερώνοντας για το περιστατικό απρεπούς και ασυμπεράστατης συμπεριφοράς του οδηγού απέναντι σε έναν επιβάτη με αναπηρικό αμαξίδιο, έδωσαν οδηγίες για τον πειθαρχικό έλεγχο του σχετικού οδηγού. Οι διαδικασίες για τον εντοπισμό του συγκεκριμένου υπαλλήλου έχουν ήδη ξεκινήσει, προκειμένου να παρουσιαστεί στο Πειθαρχικό Συμβούλιο. Οι προσβλητικές συμπεριφορές όπως αυτή, εκτός του ότι δεν συμβαδίζουν με τις αρχές του Αστικού Ομίλου Συγκοινωνιών (η Ο.ΣΥ. διαθέτει μόνιμη υπηρεσία εξυπηρέτησης των πολιτών με αναπηρίες, ενώ έχει αναπτύξει και ειδικό πρόγραμμα εξυπηρέτησης όλων των επιβατών με κινητικά προβλήματα), αξίζουν καταδίκη και θα έχουν τις κατάλληλες κυρώσεις».
Τι συνέβη:
Υπενθυμίζεται ότι ένα άτομο με αναπηρία κατήγγειλε τη συμπεριφορά του οδηγού του ΟΑΣΑ σε ένα βίντεο που μοιράστηκε στο TikTok, καταγράφοντας τα γεγονότα όταν προσπάθησε να μπει στο λεωφορείο αλλά η ράμπα δεν λειτουργούσε. Στο βίντεο φαίνεται το λεωφορείο να σταματά αλλά η ειδική ράμπα να μην κατεβαίνει. Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας που ακολουθεί, όταν ο άνθρωπος με αναπηρικό αμαξίδιο πλησιάζει την εμπρός πόρτα του λεωφορείου, ο οδηγός του λέει «γιατί δεν έχεις βοηθό;». Όταν η αντίδραση του επιβάτη στην αναπηρική καρέκλα είναι αρνητική, ο οδηγός του λέει «γιατί πας έξω;». Αφού ο οδηγός του ΟΑΣΑ βοηθήσει τον επιβάτη με αναπηρία να μπει στο λεωφορείο, ακολουθεί ένα δεύτερο επεισόδιο προσβλητικής συμπεριφοράς, καθώς ακούγεται να του λέει «το κράτος σου πληρώνει για βοηθό. Όλα έρχονται στην τσέπη…».