Σε ποια χώρα οι εταιρείες Leasing δεν προτιμούν ηλεκτρικά ΙΧ;

Σε ποια χώρα οι εταιρείες Leasing δεν προτιμούν ηλεκτρικά ΙΧ;

Οκτώ από τις δέκα κορυφαίες εταιρείες χρονομίσθωσης υστερούν στην αγορά για την απορρόφηση ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι γαλλικές υποκαταστήματα χρηματοδοτικής μίσθωσης τραπεζών και κατασκευαστών αυτοκινήτων υστερούν σε σχέση με την αγορά νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Με βάση μια νέα ανάλυση της T&E, κανένας από τους πέντε μεγαλύτερους παίκτες στη γαλλική αγορά δεν ξεπέρασε το μέσο όρο χρήσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά 15% για τους πρώτους πέντε μήνες του 2023. Επιπλέον, καμία εταιρεία στη Γαλλία δεν έχει καταφέρει να καταγράψει υψηλό ποσοστό απορρόφησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ιδιώτες καταναλωτές, περιορίζοντάς το σε μόλις 18%.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Ανάμεσα στις πέντε κορυφαίες, η εταιρεία Arval (θυγατρική της BNP Paribas) έχει τις χειρότερες επιδόσεις με ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ανέρχονται σε μόλις 8,5%. Το Volkswagen Financial Services και η ALD/Leaseplan ακολουθούν με 11% και 11,9% αντίστοιχα. Οι εταιρείες Mobilize Financial Services (Renault Group) και Stellantis Finance & Services πλησιάζουν τον εθνικό μέσο όρο με απορρόφηση 14% και 14,9%.

Μόνο οι εταιρείες Hyundai Capital France και BMW Financial Services έχουν υψηλότερη απορρόφηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τον εθνικό μέσο όρο της Γαλλίας που είναι 15%. Αυτές οι δύο εταιρείες αντιπροσωπεύουν το 2,5% της συνολικής αγοράς και θέτουν έναν ρυθμό που πρέπει να μιμηθούν και άλλες εταιρείες. Το πρόβλημα είναι ακόμη μεγαλύτερο στην εταιρική μίσθωση, με ποσοστό μόλις 8,5% απορρόφησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Οι μεγαλύτερες εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης δεν είναι διαφανείς όσον αφορά τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα. Όταν ρωτήθηκαν, καμία από αυτές δεν αποκαλύπτει το μερίδιό τους σε ηλεκτρικά οχήματα. Επιπλέον, καμία από αυτές δεν έχει δεσμευτεί για τη μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα 100%.

Οι εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να είναι οι ηγέτες της πράσινης κινητικότητας που λένε ότι είναι. Προς το παρόν, όμως, ακόμη υστερούν.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ