Super League 2: Οριστική η συμμετοχή του Πύργου μετά την απόρριψη της έφεσης του Άρη Πετρούπολης

Super League 2: Οριστική η συμμετοχή του Πύργου μετά την απόρριψη της έφεσης του Άρη Πετρούπολης

Ο ΠΑΣ Πύργος κλείδωσε τη συμμετοχή του στο πρωτάθλημα της Super League 2 για την επόμενη σεζόν. Το θέμα έκλεισε οριστικά από την ΕΠΟ, βάζοντας τέλος στις αμφιβολίες που δημιουργήθηκαν μετά τα όσα έγιναν στο καθοριστικό μπαράζ ανόδου με αντίπαλο τη Ζάκυνθο.

Η απόφαση της Επιτροπής Εφέσεων

Τέλος έλαβαν οι προσπάθειες του Άρη Πετρούπολης να αλλάξει τους συσχετισμούς στην κατηγορία. Η Επιτροπή Εφέσεων στάθηκε στην αρχική απόφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής, η οποία είχε επιβάλει μόνο οικονομικό πρόστιμο και ποινή διεξαγωγής αγώνων κεκλεισμένων των θυρών στον Πύργο, αντί για κάποια αυστηρότερη τιμωρία που θα επηρέαζε την άνοδο.

Έτσι, επικυρώθηκε η παρουσία της ομάδας στα επαγγελματικά σαλόνια. Όλα τα παραπάνω προκύπτουν από την πρόσφατη ανακοίνωση της ομοσπονδίας, η οποία ξεκαθάρισε το τοπίο για τους εμπλεκόμενους.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Επιτροπής Εφέσεων της ΕΠΟ:
«Η Επιτροπή Εφέσεων της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, κατά την τελευταία της συνεδρίαση, έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις:

Απορρίπτει, ως αβάσιμη, την έφεση του εκκαλούντος αθλητικού σωματείου ΠΑΣ Πύργος κατά της 520/4.6.2026 απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της Ε.Π.Ο.

Απορρίπτει την 12139/08.06.2026 έφεση του αθλητικού σωματείου ΑΣ Άρης Πετρούπολης κατά της 520/2026 απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της Ε.Π.Ο. ως απαράδεκτη».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ