Επιστρέφει για τρίτη φορά στα ασπρόμαυρα ο Δημήτρης Κακλαμανάκης, ο οποίος ήρθε σε οριστική συμφωνία με τον ΠΑΟΚ. Ο έμπειρος σέντερ έβαλε την υπογραφή του σε διετές συμβόλαιο συνεργασίας, ενισχύοντας τη γραμμή των ψηλών της ομάδας.
Οι σταθμοί στην καριέρα του
Ξεκίνησε τα μπασκετικά του βήματα από τον Μίλωνα και αργότερα έπαιξε σε Λαύριο, ΑΕΚ και Περιστέρι. Τη φανέλα του «Δικεφάλου του Βορρά» την είχε φορέσει ξανά τις σεζόν 2020-21 και 2022-23, αφήνοντας καλές εντυπώσεις με την παρουσία του στο παρκέ. Την αγωνιστική περίοδο που ολοκληρώθηκε, μετρούσε 5,8 πόντους και 4,3 ριμπάουντ κατά μέσο όρο σε συνολικά 39 αναμετρήσεις.
Η επιθυμία για τη νέα συνεργασία
«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που επιστρέφω στον ΠΑΟΚ και θα συμμετέχω σε ένα σπουδαίο project και από την πλευρά μου θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει να παίζεις στον ΠΑΟΚ και να φοράς αυτή τη φανέλα. Ξέρω πολύ καλά πλέον πόσο αγαπούν την ομάδα οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ και πόσο υποστηρικτικοί θα είναι στην προσπάθειά μας και αυτό δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερη ευθύνη. Είναι όμως ταυτόχρονα και ένα τεράστιο κίνητρο η συνεργασία με τον coach Trinchieri, η συμμετοχή στη νέα εποχή του ΠΑΟΚ και η υλοποίηση της μεγάλης επιθυμίας που αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει για να γίνουν όμορφα πράγματα», δήλωσε ο ίδιος ο παίκτης σχετικά με τη μεταγραφή του. Η διοίκηση των «ασπρόμαυρων» ποντάρει πολλά στην εμπειρία του ίδιου, έχοντας ως σκοπό τη δημιουργία ενός δυνατού Ελληνικού κορμού που θα προσφέρει βάθος στο ρόστερ για την επόμενη διετία.