Τέλος εποχής για την Μπριτ Φαν Ντεν Ντόμπελστιν στον Πειραιά, καθώς η Ολλανδή τερματοφύλακας αποχαιρετά τον Ολυμπιακό μετά από μόλις έναν χρόνο παρουσίας. Η συνεργασία λύθηκε κοινή συναινέσει και οι «ερυθρόλευκες» αποχαιρέτησαν τη συνεργάτιδά τους με θερμά λόγια για την πορεία της.
Μια χρονιά γεμάτη τίτλους
Μπερδεύτηκαν οι διακρίσεις μέσα στο καλοκαίρι, αφού η τερματοφύλακας σήκωσε τα πάντα. Συνολικά τέσσερις κούπες μπήκαν στη συλλογή της, με το Champions League να δεσπόζει πάνω από το Πρωτάθλημα, το Κύπελλο και το Super Cup Ελλάδας. Ήταν μια από τις πιο παραγωγικές σεζόν για το τμήμα πόλο γυναικών του συλλόγου.
Η νύχτα που έγραψε ιστορία
Κοιτάζοντας πίσω στον τελικό με τη Φερεντσβάρος, όλοι θυμούνται τις επεμβάσεις της. Η Φαν Ντεν Ντόμπελστιν έπιασε τρία πέναλτι και άνοιξε τον δρόμο για την κατάκτηση του ευρωπαϊκού τροπαίου. Εκείνη η εμφάνιση της χάρισε μόνιμη θέση στη μνήμη των οπαδών του Ολυμπιακού.
Ευχαριστίες για την προσφορά της απηύθυνε η διοίκηση μέσα από το επίσημο κείμενό της. «Η Μπριτ συνέδεσε το όνομά της με μία από τις πιο επιτυχημένες σεζόν της ομάδας πόλο Γυναικών του συλλόγου μας. Μέσα σε μόλις έναν χρόνο, δεν κατέκτησε απλώς τέσσερις τίτλους, αγάπησε τον Θρύλο και αγαπήθηκε από όλους», ανέφερε μεταξύ άλλων η ανακοίνωση.
Κλείνοντας το κεφάλαιο στην Ελλάδα, η παίκτρια φεύγει έχοντας πλήρη αναγνώριση. Ο Ολυμπιακός χαρακτήρισε την πρώην αθλήτριά του ως μέλος της οικογένειας και ευχήθηκε κάθε καλό για τη συνέχεια της καριέρας της. «Ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα το σπίτι σου. Εις το επανιδείν!» ήταν το μήνυμα που έκλεισε το αντίο.