Renault: Προετοιμάζει την ηλεκτρική έκδοση του Clio

Renault: Προετοιμάζει την ηλεκτρική έκδοση του Clio

Η Renault διατηρεί την πίστη της στο Clio: σε δύο χρόνια θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του μοντέλου σε υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, οι οποίες θα απευθύνονται σε περισσότερο οικογενειακό κοινό σε σχέση με το νέο R5.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία διατηρεί το Clio στην κατηγορία των supermini, παρά την τάση άλλων κατασκευαστών να εγκαταλείπουν αυτήν την κατηγορία αυτοκινήτων. Παρά την αυξανόμενη δημοτικότητα των Crossover και SUV, το Clio συνεχίζει να έχει εξαιρετικές πωλήσεις στην Ευρώπη. Η Renault θεωρεί το όνομα Clio ως μια ξεχωριστή μάρκα.

Στην κατηγορία των supermini, όπου συγκεντρώνεται όλο και περισσότερο ενδιαφέρον από νέες οικογένειες για οικονομικούς λόγους, το Clio θα προσφέρει λίγο περισσότερο χώρο και μια οικογενειακή ηλεκτρική λύση σε σύγκριση με το ολοκαίνουργιο, ηλεκτρικό Renault 5 και άλλα ηλεκτρικά πόλης όπως τα Peugeot e-208 και MG4.

Εκτός από την ηλεκτρική έκδοση, το Clio θα διαθέτει και πλήρως υβριδικές εκδόσεις. Η ευελιξία αυτή επιτυγχάνεται λόγω της χρήσης δύο συγγενικών πλατφορμών: της νέας Ampr Small (που χρησιμοποιείται και στο R5) για το ηλεκτρικό Clio και της κλασικής CMF-B για το υβριδικό Clio, σύμφωνα με το περιοδικό Autocar.

Η Ampr Small και η CMF-B έχουν κοινά χαρακτηριστικά κατά 60%, επιτρέποντας στους σχεδιαστές της Renault να τοποθετήσουν εύκολα το ίδιο αμάξωμα σε και τις δύο πλατφόρμες.

Αναμένεται η ριζική ανασχεδίαση του αμαξώματος του νέου Clio, ευθυγραμμίζοντάς το με τα νέα αισθητικά του ηλεκτρικού Megane και Scenic.

renault scenic e tech electric prot 03

Δεν αναμένεται σημαντική αύξηση στις διαστάσεις σε σχέση με το τρέχον Clio με μήκος 4,053 μέτρα, αλλά η βελτίωση της αξιοποίησης των εσωτερικών χώρων θα επιτρέψει στο Clio να εκπροσωπήσει καλύτερα την οικογενειακή πλευρά του σε σχέση με το R5.

Με την ηλεκτρική έκδοση του νέου Clio, η Renault θα προσφέρει ένα ευρύχωρο supermini στην τιμή των 25-30 χιλιάδων ευρώ, τοποθετώντας το στο εύρος τιμών ανάμεσα στα μικρότερα R5 και το μεγαλύτερο Megane E-Tech στην κατηγορία C. Ακόμη, κάτω από τις 20 χιλιάδες θα βρίσκεται το ανανεωμένο Twingo, καλύπτοντας έτσι το πλήρες φάσμα των ηλεκτρικών citycars.

Renault Megane E-Tech
Renault Megane E-Tech

Η Renault πιστεύει ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα διαθέτουν μεγάλες εμπορικές δυνατότητες μέχρι την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035. Η εξυπνη σχεδίαση με κοινές πλατφόρμες για υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις κάνει τα αυτοκίνητά της πιο προσιτά και κερδοφόρα, εξασφαλίζοντας ένα ανταγωνιστικό προϊόν στην αγορά.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ