Οι εκπομπές ενημέρωσης του ΣΚΑΪ κυριάρχησαν ξανά τον Οκτώβριο, τραβώντας το ενδιαφέρον χιλιάδων τηλεθεατών που αναζητούν έγκυρη πληροφόρηση από νωρίς το πρωί. Αυτό φαίνεται από τα ποσοστά τηλεθέασης, όπου προγράμματα όπως η «Πρώτη Εικόνα» και το «Σήμερα» ξεπέρασαν κάθε ανταγωνισμό. Γιατί συμβαίνει αυτό; Ίσως επειδή ο σταθμός συνδυάζει γρήγορες ειδήσεις με βαθιά ανάλυση.
Κορυφώσεις σε πρωινά slots
Ο Άκης Παυλόπουλος και η Μάρω Καρούση έφεραν την «Πρώτη Εικόνα» στην κορυφή, με 17,5% στο σύνολο του κοινού και 14,2% στους 18-54 ετών.
Το «Σήμερα» ακολούθησε δυναμικά, με τους Δημήτρη Οικονόμου και Άκη Παυλόπουλο να μαζεύουν 19,6% στο γενικό κοινό, ενώ 906.544 άνθρωποι έμειναν τουλάχιστον ένα λεπτό μπροστά στην οθόνη τους.
Οι «Αταίριαστοι» με Γιάννη Ντσούνο και Χρήστο Κούτρα δεν πήγαν πίσω, αγγίζοντας 17,6% στο σύνολο και προσελκύοντας 586.748 θεατές για έστω και λίγο.
Στο «Live You», ο Άρης Πορτοσάλτε μαζί με τη Μαρία Αναστασοπούλου κάλυψαν αποκαλυπτικά θέματα, φτάνοντας 12,8% στο κοινό και 618.640 θεατές που έμειναν έστω ένα λεπτό.
Η Φαίη Μαυράγανη στο «Καλημέρα» κέρδισε πρωτιά και στα δύο κοινά, με 16,8% συνολικά και 13,1% στους νεότερους, καθώς 902.002 τηλεθεατές την ακολούθησαν έστω στιγμιαία. Τέλος, οι «Δεκατιανοί» με Γιάννη Πιτταρά και Γιώργο Γρηγοριάδη συγκέντρωσαν 13,5% στο σύνολο, με 812.874 θεατές να συντονίζονται για ένα λεπτό.
Η δύναμη της καθημερινής ενημέρωσης
Καθημερινά, από Δευτέρα μέχρι Κυριακή, οι εκπομπές του ΣΚΑΪ παλμοδοτούν την επικαιρότητα με άμεσες ειδήσεις και αποκλειστικά ρεπορτάζ.
Οι τηλεθεατές, που συχνά βασίζονται σε τέτοια προγράμματα για να ενημερωθούν, βλέπουν ζωντανές συνδέσεις από παντού και συζητήσεις που αγγίζουν καθημερινά ζητήματα. Στην Ελλάδα, τα ποσοστά αυτά μετριούνται από την Nielsen, όπως συμβαίνει εδώ και χρόνια σε όλο τον κόσμο της τηλεόρασης. Οι παραγωγοί φαίνεται να το γνωρίζουν καλά, γι’ αυτό και επενδύουν σε έρευνες και καλεσμένους που κρατούν το κοινό κολλημένο.
Πάντως, ποιος μπορεί να προβλέψει πώς θα εξελιχθούν τα νούμερα τον επόμενο μήνα;