Προκληση Euroleague Final Four Αμπου Νταμπι Αναστασιου

Προκληση Euroleague Final Four Αμπου Νταμπι Αναστασιου

Ενδιαφέρουσες αποκαλύψεις για το Final-4 της Euroleague στο Άμπου Ντάμπι και το μέλλον του marketing στο ευρωπαϊκό μπάσκετ! Η Χαρά Αναστασίου της Sports 360 μιλάει για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται.

Μπάσκετ και Πολιτισμός: Η Χαρά Αναστασίου για το Final-4 στο Άμπου Ντάμπι

Η Χαρά Αναστασίου, στέλεχος της Sports 360, μίλησε στην εκπομπή “Άμεσο Ριπλέι” του EOK WebRadio για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στο ευρωπαϊκό μπάσκετ, με ιδιαίτερη έμφαση στη διοργάνωση του Final-4 της Euroleague στο Άμπου Ντάμπι.

Αναφέρθηκε στην καμπάνια της Euroleague στην Αθήνα ενόψει του ντέρμπι Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού, όπου χρησιμοποιήθηκαν ιστορικές εμφανίσεις παικτών όπως ο Δημήτρης Διαμαντίδης και ο Βασίλης Σπανούλης. Επίσης μίλησε για τη συνεργασία με την PANINI και την προσπάθεια συλλογής αυτοκόλλητων από τους φιλάθλους στο γήπεδο.

Προκλήσεις και Περιορισμοί στο Άμπου Ντάμπι

Η κ. Αναστασίου τόνισε τις προκλήσεις που συνεπάγεται η διοργάνωση events σε έναν διαφορετικό πολιτισμό, όπως αυτός της Μέσης Ανατολής. Μετακομίζει στο Αμπού Ντάμπι για να εργαστεί σε ένα agency που θα διοργανώνει μπασκετικά events σε ολόκληρη την περιοχή. “Υπάρχουν περιορισμοί όπως η απαγόρευση σημαιών, μεγάλων συγκεντρώσεων, αλκοόλ και φωνών”, ανέφερε. «Δε συζητάω για καπνογόνα ή βρισιές. Θα είναι ένα πολύ μεγάλο challenge για την Ευρωλίγκα».

Marketing και NBA: Έμπνευση και Συνεργασίες

Σχετικά με το marketing και τις πηγές έμπνευσης, η κ. Αναστασίου δήλωσε: “Φυσικά παρακολουθούμε το NBA, τη μεγαλύτερη λίγκα στον κόσμο“. Αναφέρθηκε στις διαφορές πόρων και οργάνωσης, αλλά και στις πιθανές συνεργασίες με ομάδες του NBA και της Ευρώπης στα project στο Αμπού Ντάμπι, υπογραμμίζοντας τη σημασία της προσέλκυσης φιλάθλων από διαφορετικά έθνη.

ΟΑΚΑ και Euroleague: Μια Νέα Εποχή

Τέλος, η κ. Αναστασίου σχολίασε την επένδυση του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ και πώς αυτή βοηθάει στο marketing της Euroleague. “Ακόμα και με το κομμάτι του glass floor δημιουργούνται πάρα πολλές ευκαιρίες για διαφήμιση“, είπε, τονίζοντας ότι το ΟΑΚΑ αποτελεί πόλο έλξης για τη λίγκα και τους χορηγούς.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ