Η Hyundai στοχεύει να επαναστατήσει την αλληλεπίδραση οδηγού και οχήματος με καινοτόμες τεχνολογίες.
Η σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία βιώνει μια τεχνολογική κόντρα για την ανάπτυξη των συστημάτων ψυχαγωγίας και πλοήγησης, με τους κατασκευαστές να γνωρίζουν ότι το μέγεθος μετράει—και οι μεγάλες οθόνες είναι το παν. Αυτή τη στιγμή, η Cadillac Escalade κατέχει την πρωτοκαθεδρία με την εκπληκτική της 55άρα οθόνη που καλύπτει σχεδόν όλο το ταμπλό, ενώ ακολουθεί στενά το Lincoln Navigator με μία οθόνη διαγωνίου 48 ιντσών.
Η πρόοδος αυτών των εξελίξεων είναι αναμφισβήτητη και προκαλεί απορίες σχετικά με το επόμενο βήμα της ψηφιακής οδηγικής εμπειρίας.
Η Hyundai, μέσω της θυγατρικής της Hyundai Mobis, φαίνεται να έχει τη λύση, συνεργαζόμενη με την κορυφαία γερμανική εταιρεία Zeiss, ειδική στα οπτικά συστήματα.
Η καινοτόμος σύμπραξη στοχεύει στην ανάπτυξη ενός συστήματος “holographic windshield display”, το οποίο θα μετατρέπει το παρμπρίζ του οχήματος σε ένα εξελιγμένο head-up display, αντικαθιστώντας όλα τα παραδοσιακά όργανα και εξελιγμένα πολυμέσα.
Πέρα από την ελκυστική εμφάνιση, οι δύο συνεργάτες διαβεβαιώνουν ότι το ολογραφικό σύστημα ενισχύει και την ασφάλεια όλων των επιβατών, προσφέροντας πληροφορίες χωρίς να αποσπούν την προσοχή του οδηγού από τον δρόμο.
Το ιδιαίτερο είναι ότι αυτή η τεχνολογία, μέχρι πρόσφατα περιορισμένη σε ταινίες και διαφημίσεις, φαίνεται να προετοιμάζεται για μαζική παραγωγή το 2027, προσφέροντας μία νέα διάσταση στον κόσμο των αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με την Hyundai Mobis, το ολογραφικό σύστημα βασίζεται σε έναν υψηλής τεχνολογίας προβολέα και μια διάφανη μεμβράνη στο παρμπρίζ, με πάχος μόλις 100 μικρομέτρων, δηλαδή όσο μια ανθρώπινη τρίχα.
Η ανάπτυξη αυτού του πρωτοποριακού προϊόντος βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, με την τεχνολογία να έχει παρουσιαστεί σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, πιθανώς στις Hyundai και Kia.